دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرمانده پایگاه شهید فکوری:

برخی می‌خواستند ارتش را منحل و تجهیزات آن را واگذار کنند

فرمانده پایگاه شهید فکوری گفت: صداهای منافقانه و جاهلانه‌ای که می‌خواستند ارتش را منحل و تجهیزات آن را به دیگر کشور ها واگذار کنند، با درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) بریده شد.
کد خبر : 224769

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی در آیین افتتاحیه دوره معارف جنگ که با حضور جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و سربازان گردان آموزشی پایگاه شهید فکوری تبریز برگزار شد، گفت: دوره‌های معارف جنگ یک کلاس آموزشی بی‌نظیر برای ایجاد شناخت جوانان از هشت سال دفاع مقدس است که با حضور استادان و فرماندهانی که در جنگ تحمیلی حضور داشته‌اند، برگزار می‌شود.


فرمانده پایگاه شهید فکوری به حوادث بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: صداهای منافقانه و جاهلانه‌ای که می خواستند ارتش را منحل و تجهیزات آن را به دیگر کشور ها واگذار کنند، با درایت و هوشمندی امام (ره) بریده شد.


امیر سرتیپ دوم هاشمی اظهار کرد: همگان نتیجه این اعتماد امام راحل بزرگوار به ارتش را در روزهای آغازین دفاع مقدس با اجرای عملیات‌های غرورآفرین نیروی هوایی ارتش به وضوح مشاهده کردند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ایمان و اعتقاد رزمندگان در پیشبرد اهداف دفاع مقدس وضرورت ارتقاء آن اظهار کرد: پشتیبانی تسلیحاتی که کشورهای مختلف دنیا در طول جنگ تحمیلی از رژیم بعثی داشتند، باعث نابرابری تسلیحاتی عمیق و به نفع رژیم بعثی عراق می‌شد.


فرمانده پایگاه شهید فکوری گفت: در مقابل ایمان و اعتقاد رزمندگان کشورمان موجب شد دشمن علیرغم برتری تسلیحاتی در دسترسی به اهداف خود ناکام بماند.


وی با تاکید بر ضرورت ارتقا توان تسلیحاتی افزود: در صحنه نبرد تنها تسلیحات تعیین کننده نیست بلکه ایمان و اعتقاد حرف اول را در میدان عمل می‌زند.


امیر سرتیپ دوم هاشمی در بخش پایانی سخنان خود به ضرورت اتحاد بین مردم اشاره و اظهار کرد: در کنار تجهیزات و ایمان، مردم ما باید در همه زمینه‌ها متحد و یک دل باشند و این اتحاد و یکدلی را در عمل به نمایش بگذارند چرا که اتحاد هر ملتی بازدارنده‌ترین سلاح آن ملت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته