دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش «آنابل» و بررسی جلوه‌های ویژه «اینتراستلار» در سینماتک قلهک

فردا (چهارشنبه 20 خرداد) فیلم « اینتر استلار» (interstellar) به کارگردانی کریستوفر نولان سمینار بررسی جلوه‌های ویژه بصری فیلم ساعت 16 و فیلم «آنابل» (Annabelle) به کارگردانی جان آر لئونتی ساعت 23:30 در سینما تک قلهک اکران می‌شود.
کد خبر : 22450

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سینماتک قلهک، فیلم «اینتر استلار» (interstellar) فیلمی علمی، تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است و به معنای «بین ستاره‌ای» است.


داستان این فیلم در مورد منابع غذایی در زمین است که رو به نابودی است و یک گروه از فضانوردان، از جمله متیو مک‌کوناگی به عنوان مهندس و خلبان کوپر، مجبورند زمین را به مقصد یک سیاره بیرون منظومه شمسی ترک کنند.


فیلم «اینتر استلار» مانند هر فیلم علمی – تخیلی دیگری دارای لایه‌های متعددی است و شاید داستان اصلی درباره میل به نجات فرزندان زمین و میل به بازگشت پدری نزد دخترش باشد، اما نکته ویژه‌ای که «میان ستاره‌ای» را از نمونه‌های دیگر متمایز می‌کند، روایت دقیق علمی فیلم است.


همچنین در «سمینار بررسی جلوه‌های ویژه بصری اینتراستلار» که بعد از نمایش فیلم برگزار می‌شود، درباره جلوه‌های ویژه فیلم نولان و همچنین آشنایی با تکنیک‌های به کار رفته در آن نیز صحبت خواهد شد و بخشی از پشت صحنه فیلم نیز نمایش داده می‌شود.


«آنابل» (Annabelle) یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴، به نوسیندگی گری دابرمن و کارگردانی جان آر. لئونتی است و مشهورترین بازیگر آن آلفر وودارد است.


این فیلم داستان یک زوج جوان به نام میا و جان (آنابل والیس و وارد هورتن) که منتظر تولد فرزندشان هستند را بیان می‌کند. جان به عنوان پدر این فرزند تصمیم می‌گیرد برای بهتر شدن روحیه همسرش عروسکی به او تقدیم کند که خیلی ارزشمند است و قدمت دارد، اما این عروسک مشکلاتی را برای این خانواده ایجاد می‌کند.


ورود برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای دیدن این فیلم و آگاهی از سانس‌ها و فیلم‌های دیگر سینما پردیس قلهک می‌توانند به سایت www.pardis-gholhak.com مراجعه کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: کریستوفر نولان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته