دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر حیدری در همایش وحدت ارتش و سپاه:

تفرقه انداختن بین ولایت و امت از اهداف دشمن است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز دشمن ما دشمن هشیاری است. شاید در اجرای برخی برنامه‌هایشان حماقت کنند که می‌کنند اما حسابگرند و تفرقه انداختن بین ولایت و امت از اهداف آن‌هاست.
کد خبر : 224396

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در همایش همدلی و اتحاد ارتش و سپاه که صبح امروز (دوشنبه اول آبان) در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرارت و گستاخی و سخنان دور از ادبی که از سوی آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران صورت گرفت، به دستور امیر موسوی فرمانده کل ارتش بنا شد برنامه‌هایی طراحی شود که در سطح ملی و‌ بین‌المللی وحدت ارتش و‌سپاه را نشان دهیم.


فرمانده نزاجا گفت: امام (ره) از روز اول آمریکا را شیطان بزرگ خطاب کردند و تا روز آخر روی آن تاکید داشتند بنابراین اگر ما هم ولایت‌مدار هستیم باید در همین راه قدم بر داریم.


وی تصریح کرد: ما امروز کشور مقتدری هستیم و این اقتدار با دعا و اعجاز بدست نیامده است، اقتداری که امروز از آن برخورداریم ابتدا رهین بصیرت امام (ره) و هوشمندی رهبری است و بعد معرفت و بصیرت ملت ما است و مولفه سوم توانمندی و قدرت نیروهای مسلح کشورمان است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش، ضعیف پنداشتن دشمن را اشتباه دانست و افزود: امروز دشمن ما دشمن هشیاری است. شاید در اجرای برخی برنامه‌هایشان حماقت کنند که می‌کنند اما حسابگرند و تفرقه انداختن بین ولایت و امت از اهداف آن‌هاست.


حیدری خاطرنشان کرد: امروز اگر با سپاه دشمنی می‌شود باید بدانیم همانطور که امام راحل فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود این یک اصل است.


وی خاطرنشان کرد: روزی شهید چمران از اینکه توانسته بود تعدادی آر.پی.جی از حافظ اسد بگیرد خوشحال بود، کاش الان بود و می‌دید که برد آر.پی‌.جی به برد موشک دو هزار کیلومتری تبدیل شده است.


فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: رهبری فرمودند عمر رژیم صهیونیستی ۲۵ سال است. باید به فضل خدا به‌گونه‌ای عمل کنیم که عمر این رژیم به این ۲۵ سال هم نرسد.


حیدری با تاکید بر بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه کشورمان گفت: مگر موشک‌هایی که امروز سپاه ساخته و رژیم صهیونیستی و منافع آمریکا در فاصله دو هزار کیلومتری را به مخاطره انداخته در تحریم ساخته نشده‌اند؟


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته