دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1394 - 14:52

کی‌روش: شخصیت تیم ملی زیر سوال رفت/ این رفتار غیرقابل تحمل است

سرمربی تیم ملی از اتفاق افتاده برای تیم ملی در فرودگاه امام(ره)انتقاد کرد و گفت: زیر سوال بردن شخصیت و غرور تیم ملی قابل تحمل نیست.
کد خبر : 22438

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش که از معطلی کاروان تیم ملی در فرودگاه جهت پرواز به ازبکستان عصبانی بود پیش از ترک تهران به همراه سایر ملی‌پوشان گفت: «اتفاقی که در فرودگاه افتاد واقعا ناراحت کننده و تاسف آور بود. از روزی که دوباره کارم را در تیم ملی استارت زدم مشکلات زیادی بر سر راه تیمم قرار گرفت که قابل قبول نیست. این مشکلات در حالی پیش آمده است که مسئولان قول داده بودند که مشکلات را حل کنند اما متاسفانه نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هر روز شاهد به وجود آمدن مشکل جدیدی هستیم.»


وی ادامه داد: «یک هفته تا اولین بازی تیم ملی در راه جام جهانی 2018 روسیه بیشتر زمان نمانده‌ است اما مشکلات هنوز پابرجاست. حسنی خو نماینده وزریر ورزش قول داده‌ بود مشکلات را حل کند اما هنوز مشکل مالیات و سربازی بازیکنان و عدم حمایت‌های مالی از تیم ملی وجود دارد و اتفاقی هم که امروز افتاد هم این مشکلات را تکمیل‌تر کرد. مشکل امروز جز احترام نگذاشتن به شخصیت تیم ملی چیز دیگری را نشان نمی‌داد. بی‌احترامی و زیر سوال بردن شخصیت، غرور و وجاهت تیم ملی غیر قابل تحمل است.»


کی روش در ادامه تاکید کرد: «تیم المپیک این اجازه را دارد که در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی تمرین کند اما ما از این امکانات محروم هستیم و آنها به راحتی به اردوی ترکیه می‌روند اما اردوی ما لغو می‌شود، اتفاقات امروز این موضوع را نشان می‌دهد که احترام لازم برای تیم ملی وجود ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب