دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز مسابقات جهانی ورزش کارگری با حضور ایران در ایتالیا/ شکست تیم فوتبال در اولین گام

چهارمین دوره ازمسابقات جهانی ورزش کارگری (CSIT) روز دوشنبه درشهر "لینیانو سابیادورو" در شمال شرق ایتالیا با حضور تیم کارگری جمهوری اسلامی ایران بطور رسمی افتتاح شد.
کد خبر : 22437

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،مسابقات جهانی ورزش های کارگری از روز گذشته به میزبانی شهر ساحلی لینیانوی ایتالیا در حالی آغاز شد که تیم فوتبال کارگری ایران در نخستین گام خود در این رقابت ها به مصاف تیمی از کشور میزبان رفت.


در این دیدار که در زمین چمن کمپ پرچینیکو(percinecco) در 10 کیلومتری لینیانو آغاز شد شاگردان مهدی مناجاتی به رغم اینکه دقیقه 33 با اخراج امیر افرادی 10 نفره شدند ولی در نهایت با تساوی یک بر یک در دیدار نخست یک امتیاز از این بازی کسب کردند.


عباس قادیان دقیقه 37 موفق شد نماینده کشورمان را پیش بیندازد تا نیمه نخست با برتری ایران به پایان برسد.


نیمه دوم با وجود اینکه ایران 10 نفره شده بود ولی باز هم تیم برتر میدان بود ولی برخلاف جریان بازی ایتالیایی ها از تک موقعیت خود در دقیقه 55 استفاده کردند و فدری موفق شد در موقعیتی مشکوک به خطای هند دروازه ایران را باز کند.


در ادامه حملات شاگردان مناجاتی روی دروازه حریف افزایش یافت ولی موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.


در دیدارهای فوتبال این دوره از مسابقات 7 تیم حضور یافته اند که در 2 گروه کار خود را آغاز خواهند کرد که تیم فوتبال کارگری ایران در گروه دوم به همراه جنوای ایتالیا و اتافل پرتغال قرار گرفته است.


در گروه نخست این رقابت ها هم نماینده مکزیک، فنلاند و 2 تیم ایتالیایی حضور دارند.نماینده فوتبال کارگری ایران در دومین دیدار خود به مصاف نماینده پرتغال خواهد رفت.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا ایران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب