دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دکترجمشیدی:

تشکل‌های دانشجویی عامل پیشرفت کارهای فرهنگی هستند

رئیس واحد اندیمشک گفت: باید در اسرع وقت، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، هنری راه اندازی شوند. زیرا آنها باعث پیشرفت بهتر کارهای فرهنگی در دانشگاه خواهند شد.
کد خبر : 22435

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امین رضا جمشیدی در جلسه شورای فرهنگی واحد اندیمشک، از زحمات دفتر فرهنگ اسلامی، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان واحد و تمامی ارگان ها و سازمان های شهرستان اندیمشک درباره برگزاری بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی تشکر و قدردانی و اظهار کرد: انقلابی که حضرت امام (ره) به ما هدیه داد انقلابی حسینی است که فراتر از مرزها رفته و امروز شاهد و گواه آن بیداری اسلامی در جهان است و ما وظیفه داریم راه امام و شهدا را ادامه دهیم.


وی با توجه به داشتن نقشه راه فرهنگی بومی افزود: باید در اسرع وقت، هیئت‌های مذهبی، تشکل های دانشجویی و کانون های فرهنگی – هنری راه اندازی شوند. زیرا آنها باعث پیشرفت بهتر کارهای فرهنگی در دانشگاه خواهند شد.


جمشیدی با تاکید بر اجرای طرحهای فرهنگی ماندگار، خواهان داشتن تقویم کاری در برنامه ریزی فرهنگی و همچنین طراحی و چاپ بولتن خبری از فعالیت های فرهنگی دانشگاه، برای تبلیغات و تنویر افکار عمومی شهرستان شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته