دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1396 - 08:50
رئیس دفتر فرهنگ واحد رامسر:

مقاومت تنها گزینه مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا است

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت: مقاومت تنها گزینه مقابله با سیاست‌های خصمانه دولتمردان آمریکا بویژه رئیس‌جمهور ابله و نابخرد آن است.
کد خبر : 224252

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام علی راستگو در تجمع اعتراض آمیز علیه اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا که با حضور دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد رامسر برگزار شد با توجه به سابقه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، گفت: «خوی استکبار و ظالمانه آمریکا، تسلط بر منابع و غصب منافع ملت های مظلوم در عالم است. هیات حاکمه آمریکا بیشترین جنایت و خیانت را علیه دولت‌های مستقل در جهان انجام داده است.»


رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تاریخ پرافتخار ایران اسلامی را یادآور شد و افزود: «اگر کسانی فکر می کنند با لبخند و استقبال از سیاست‌های مزورانه دشمن بویژه سیاست‌های دوگانه دولتمردان آمریکا و اروپا می‌توانند منافع ملت بزرگ ایران را تامین کنند سخت در اشتباهند.»


راستگو ادامه داد: «ما باید با تکیه بر سلاح ایمان و سرمایه‌های مادی و معنوی ملت شریف ایران و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری راه پیشرفت و تعالی همه جانبه را بپیماییم. تکیه بر سرمایه های علمی، اقتصادی و فرهنگی جامعه اسلامی موجب رشد و شکوفایی آن جامعه می‌شود.»


این مراسم با سردادن سردادن شعارهای ضد استکباری به‌کار خود پایان داد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته