دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1396 - 14:54
اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ:

پزشکی قانونی آزار و اذیت دختر 9 ساله در شهر ری را تائید نکرده‌است

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، اعلام کرد: دو روز پیش مردی 25 ساله با قصد سرقت در یک مجتمع مسکونی در شهر ری مشاهده شده که با دیدن اهالی ساختمان فرار کرده‌است و هیچ‌گونه آزار و اذیت دختر بچه 9 ساله در این خصوص تائید نمی‌شود.
کد خبر : 224095

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در پی انتشار خبر آزار و اذیت دختری ۹ ساله توسط فردی که سلاح سرد همراه خود داشته، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: این خبر به هیچ عنوان تایید نمی‌شود.


در این گزارش آمده است: بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط کاراگاهان پایگاه نهم آگاهی حکایت از آن دارد که دو روز پیش مردی غریبه، حدودا ۲۵ ساله، که به احتمال بسیار زیادی قصد انجام سرقت داشته در پلکان یک مجتمع مسکونی در منطقه ولی آباد شهرری مشاهده می‌شود که این شخص پس از روبرو شدن با اهالی ساختمان اقدام به فرار از ساختمان می‌کند؛ فرار این شخص همزمان با حضور دختر ۹ ساله به همراه برادر کوچکترش در داخل راه پله ساختمان بوده است.


پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان تاکید کرده است: با توجه به حساسیت این نوع خبرها از کلیه اصحاب رسانه بویژه خبرنگاران حوزه حوادث درخواست می‌شود تا قبل از هرگونه انتشار اینگونه از خبرها، از صحت و سقم خبرهای خود اطمینان پیدا کرده و به صرف انتشار اولیه این نوع خبرها اکتفا نکنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب