دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1394 - 13:50
رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر:

گزارش تلفیق شهرداری را به سازمان بازرسی ارجاع می‌دهیم

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: شهرداری تهران موظف است در مورد تمام بندهای گزارش بودجه خود، به صورت مکتوب پاسخ ارسال کند و در صورت قانع کننده نبودن آن، گزارش برای سازمان بازرسی کل کشور ارسال خواهد شد.
کد خبر : 22407

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، رحمت‌اله حافظی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در تذکری پیش از دستور با اشاره به اینکه ایرادهایی در گزارش تلفیق بودجه سال 89 شهرداری تهران وجود دارد، تاکید کرد: این گزارش با تاخیر چند ساله ارائه شده است و جای تامل دارد.


وی با انتقاد از خلاصه شدن گزارش تلفیق بودجه شهرداری تهران، گفت: این گزارش به طور کامل در اختیار اعضای شورای شهر تهران قرار نگرفته است؛ کسی حق ندارد گزارش را خلاصه کند و در اختیار نمایندگان مردم در شورا قرار دهد. بلکه باید اعضا از تمامی موارد عملکردی بودجه شهرداری مطلع شوند. اعضای شورای شهر با چنگ و دندان متن گزارش کامل را بدست آورده‌اند.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران موظف است در مورد تمام بندهای این گزارش، به صورت مکتوب پاسخ ارسال کند تا مورد بررسی قرار گیرد بدون شک در صورت قانع کننده نبودن، گزارش برای سازمان بازرسی کل کشور ارسال خواهد شد.


وی در ادامه با بیان اینکه 5 ژوئن (15 خرداد) روز جهانی محیط‌زیست است، تصریح کرد: هر ساله از 15 تا 21 خرداد ماه در کشور ما به نام هفته محیط زیست نامگذاری شده است انتظار داریم در این هفته برنامه‌هایی برای افزایش آگاهی مردم در جهت نگهداری محیط‌زیست و افزایش اهتمام سیاست‌مداران و دستگاه‌های متولی برای مقابله با تخریب محیط‌زیست را شاهد باشیم.


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در هفته محیط‌زیست شاهد بروز هوای ناسالم در شهر تهران بودیم و به نظر می‌رسد منشا ایجاد گرد و غبار در تهران، زمین‌های جنوب غرب تهران است. بنابراین انتظار داریم شهرداری تهران با همکاری مراکز علمی مرتبط و سازمان محیط‌زیست در مدت زمانی کوتاه در شناسایی منبع این آلودگی اقدام کرده و مداخلات پیشگیرانه‌ای انجام دهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته