دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1396 - 21:16
پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛

از نظر حاج آقا مصطفی خمینی درباره آقازادگی تا انهدام شبکه بین‌المللی قاچاق

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 224039

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، کارت زردهای ملجس ابزار جناحی فراکسیون امید، انهدام شبکه بین المللی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر، اتحادیه اروپا مانع بدعهدی‌های آمریکا در برجام نشده است و ... از پربازدیدترین اخبار گروه سیاسی است.


نظر حاج آقا مصطفی خمینی درباره آقازادگی


سید مصطفی در هیچ یک از مراحل زندگی از موقعیت آقازادگی خود بهره‌برداری نکرد و شخصیتی کاملاً مستقل داشت چرا که عقیده داشت کسب شهرت با عنوان «آقازاده» و «آیت الله‌زاده» دون شأن یک مسلمان و آزاده است.



کارت زردهای مجلس ابزار جناحی فراکسیون امید


اگر مجلس و خصوصا فراکسیون امید با دولت مشکلاتی دارد چرا باید با ارائه کارت زرد به وزرا این انتقاد خود را بیان کند؛ آنهم با کارت زردی که به معنای عدم عملکرد درست وزیر است و افکارعمومی این موضوع را از آن فهم می کند.


خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار همه ملت ایران هستند


رییس‌جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان والامقام رضا، علی و حسن مظفر؛ در فضایی صمیمی با خانواده این شهدای عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.



اتحادیه اروپا مانع بدعهدی‌های آمریکا در برجام نشده‌است


عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مسئول اتحادیه اروپا همواره بر پایبند بودن ایران به برجام و بدعهدی آمریکایی‌ها تاکید داشته‌؛ اما این اظهارات همواره در حد بیانیه‌ باقی مانده‌است و هیچ مانعی بر سر راه آمریکایی‌ها در این عهدشکنی‌ها وجود ندارد.


سید مصطفی خمینی با اینکه فرزند امام خمینی(ره) بود، ذره‌ای از نشانه‌های آقازادگی در وی نبود


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به تهذیب نفس و گرایش سلوکی مرحوم حاج سید مصطفی خمینی و ساده زیستی و زهد ایشان، خاطرنشان کردند: آن مرحوم با اینکه فرزندِ شخصیت و مرجع بزرگی همچون امام خمینی(ره) بود اما ذره‌ای از نشانه‌های آقازادگی در وی نبود.



انهدام شبکه بین‌المللی قاچاق و ترانزیت مواد مخدر


اعضای یک شبکه بین‌المللی و سازمان‌یافته قاچاق مواد مخدر که محموله‌های کلان مواد را به صورت مسلحانه از مرز سراوان وارد کشور می‌کرد با اقدامات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و منهدم شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته