دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1396 - 12:53
معاون سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

تدوین 130 برنامه عملیاتی در سال96 برای بیمه شدگان

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی از تهیه و تدوین 130 برنامه عملیاتی این سازمان برای سال96 خبر داد.
کد خبر : 223962

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از تامین اجتماعی، محمد حسن زدا گفت: در سازمان تامین اجتماعی با قدمت بیش از 60 سال برای اولین بار در 4 سال گذشته مدیر عاملی از بدنه اجرایی سازمان به این مهم منصوب شد که ثمره این انتخاب، برقراری آرامش در سازمان، انجام فعالیت‌ها مطابق با برنامه و تنظیم برنامه استراتژیک است.


وی گفت: در تهیه سند برنامه راهبردی سازمان تأمین اجتماعی، حرکت به سمت سازمانی چابک و سرآمد در پاسخگویی با فرآیندهای هوشمند به عنوان اولویت‌های مهم گنجانده شده است که از آن جمله می‌توان به ایجاد شعب تمام مکانیزه و ارائه خدمات الکترونیک به ذینفعان اشاره کرد.


معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه ١٣٠ برنامه عملیاتی این سازمان برای سال ٩٦ تهیه و تدوین شده است، افزود: از مجموع این برنامه‌های عملیاتی بیش از ٥٠ برنامه مربوط به امور بیمه‌ای است و تاکنون نیز اقدامات اساسی و مهمی در ارائه خدمات و سهولت در دسترسی برای بیمه شدگان، ‌مستمری بگیران و کارفرمایان به این خدمات صورت گرفته است که از جمله می‌توان به بهره‌مندی از سیستم حیات و ممات و رخداد ازدواج و طلاق بر خط اشاره کرد.


زدا گفت: تا پایان سال ٩٦ بخش مهمی از این ٥٠ برنامه عملیاتی با اولویت رضایت مندی مخاطبان و سرعت در ارائه خدمات اجرایی می‌شود.


وی یادآور شد: همه ماهه قریب به ٦ هزار میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه و بلند مدت به بیمه شدگان و مستمری بگیران پرداخت می‌شود که این مبلغ از محل پرداخت حق بیمه‌های بیمه شدگان تامین می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته