دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدویان «لاتاری» را برد؟

شنیده‌ها حاکی از آن است که پروانه ساخت فیلم سینمایی «لاتاری» برای محمدحسین مهدویان صادر شده است.
کد خبر : 223926

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، پروژه سینمایی «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان که گفته می‌شد در گرفتن پروانه نمایش با مشکل رو به رو شده، مدتی است مراحل پیش‌تولید را پشت‌سر می‌گذارد.


شنیده‌ها حاکی از آن است که مهدویان با تغییر در فیلمنامه و جلب نظر شورای پروانه ساخت مجوز تولید سومین اثر بلند سینمایی خود را گرفته است.


حضور حمید فرخ‌نژاد و ساعد سهیلی در سومین فیلم مهدویان قطعی شده و احتمال حضور هادی حجازی‌فر هم وجود دارد.


رسانه‌ای شدن مشکل پروانه نمایش «لاتاری» از آنجا آغاز شد که وی اواسط تیرماه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ساخته نشدن این فیلم داد. پس از آن اخباری مبنی بر مخالفت شورای پروانه ساخت در تولید این فیلم انتشار یافت و عنوان شد اعضای این شورا از مهدویان خواسته‌اند در پذیرش اصلاحیه‌ها سعه‌صدر داشته باشد تا با بررسی مجدد این فیلمنامه بتواند پروانه ساخت را دریافت کند و پس از این ماجرا مهدویان با انتشار پست دیگری در اینستاگرام خود خبر از ساخت یک فیلمنامه دیگر با عنوان «لاغرها برمی‌گردند» داد.


اما همچنان مهدویان به دنبال دریافت مجوز برای ساخت «لاتاری» بود که بالاخره با اعمال تغییرات خواسته شده توسط شورای پروانه ساخت در فیلمنامه گویا توانسته مجوز دریافت کند و پیش‌تولید فیلم را آغاز کند اما این در حالی است که هنوز شورای پروانه ساخت، خبری از صدور مجوز ساخت «لاتاری» اعلام نکرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته