دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
علیرضا مرزبان:

هیچ کس را اخراج نمی‌کنم/ می‌خواهیم به ثبات برسیم

سرمربی سیاه جامگان گفت: همه بازیکنان شانس دارند که کارشان را در سیاه جامگان ادامه دهند و هیچ کس را اخراج نمی‌کنیم.
کد خبر : 223915

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مسئولان تیم سیاه جامگان مشهد بعد از سه هفته شکست در لیگ برتر تغییراتی در کادر فنی تیم ایجاد کردند و علیرضا مرزبان را که دو سال سابقه کار در دیگر تیم مشهدی را داشت به جای اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کردند. مرزبان در اولین بازی که روی نیمکت سیاه جامگان نشست نتوانست مانع شکست تیمش مقابل صنعت نفت در مشهد شود.


علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضور دوباره‌اش در فوتبال مشهد و نشستن روی نیمکت سیاه جامگان گفت: «من دو سال خوب را همراه با تیم پدیده در مشهد داشتم و احساس خوبی به مردم این شهر دارم. در مشهد زیرساخت های خوبی وجود دارد و می‌توان در این شهر فوتبال باکلاسی ارائه داد. وقتی هم با پیشنهاد سیاه جامگان روبرو شدم سریع تصمیم گرفتم که این پیشنهاد را قبول کنم و بار دیگر در این شهر به کارم ادامه دهم.»


سرمربی سیاه جامگان در رابطه با تغییراتی که قرار است در این تیم رخ دهد بیان کرد: «هر بازیکنی شانس این را دارد که با کادر فنی جدید به کارش ادامه دهد اما ادامه کار منوط به نشان دادن توانایی آنها در تمرینات و بازی‌ها است. در حال حاضر کادر پزشکی و سایر مربیان به کارشان در تیم ادامه می‌دهند و ما نمی‌خواهیم کسی را اخراج کنیم. در ادامه راه اگر نیاز داشته باشیم که در پست‌هایی که ضعف داریم تیم را تقویت کنیم حتما این کار را انجام می‌دهیم.»


مرزبان در مورد شکست تیمش مقابل صنعت نفت در اولین بازی که روی نیمکت سیاه جامگان نشست گفت: «ما فوتبال خوبی مقابل صنعت نفت ارائه دادیم و تماشاگران هم از بازی تیم راضی بودند. متاسفانه یک پنالتی را گل نکردیم و در ادامه بازی هم روی صحنه‌ای که اصلا خطا نبود صنعت نفت به پنالتی رسید و آن را به گل تبدیل کرد و سه امتیاز مهم خانگی را از دست دادیم.»


وی در مورد هدفش در این تیم گفت: «هدف اصلی ما این است که تیم را به ثبات برسانیم تا در لیگ به روند نتیجه گیری مطلوب دست پیدا کنیم. اگر به این مرحله برسیم تیم خود به خود به کارش ادامه می‌دهد و نگرانی بابت سقوط نخواهیم داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته