دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1396 - 10:06
سردار معصوم بیگی خبر داد:

اجرای طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش اصفهان / به هلاکت رساندن یک شرور مسلح در نجف آباد

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای همزمان طرح شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش و مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی در چندین شهرستان این استان ، دستگیری تعداد زیادی از اراذل و اوباش و به هلاکت رساندن یک شرور معروف و متواری خبر داد.
کد خبر : 223911

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک باند 6 نفره از مخلان نظم و امنیت عمومی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت و مجروح کردن سه نفر از شهروندان در یکی از خیابان‌های اصفهان کرده‌اند، شناسایی و دستگیری آنها در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت .


وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های تخصصی همه اعضای این باند که سابقه شرارت داشتند در مخفیگاهشان در یکی از شهرستان‌های استان گلستان شناسایی شدند، افزود: یک تیم مجرب از ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان پس از کسب نیابت قضائی به آن استان اعزام و با همکاری ماموران انتظامی گلستان هر 6 شرور و فردی که آنان را مخفی کرده بود دستگیر شدند.


این مقام انتظامی همچنین از به هلاکت رساندن یک سارق و شرور متواری در شهرستان نجف آباد خبر داد و بیان کرد: این فرد و همدستش در زمینه خرید و فروش مواد مخدر، سرقت‌های مسلحانه و توام با شرارت فعالیت می‌کردند.


معصوم بیگی اذعان کرد: ماموران پس از شناسایی خودروی این شرور، دستور ایست را صادر کردند که متهم با بی‌توجهی به دستور پلیس شروع به تیراندازی می‌کند که ماموران نیز وارد عمل می‌شوند و در یک درگیری مسلحانه شرور را به هلاکت می‌رسانند و همدستش را نیز مجروح می‌کنند.


این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: در عملیاتی دیگر که در شهرستان لنجان انجام شد یکی از اراذل و اوباش شاخص آن منطقه که در نزاع دسته جمعی مسلحانه، ایجاد درگیری، قدرت نمایی با سلاح سرد، برهم زدن نظم عمومی جامعه و حمله به ماموران انتظامی سابقه فعالیت داشت شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شد.


فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری تعداد زیادی از اراذل و اوباش در طرح برخورد با مخلان نظم عمومی جامعه خاطر نشان کرد: استان اصفهان جولانگاه اراذل و اوباش، سارقان و افرادی که به هر طریق بخواهند نظم و امنیت عمومی جامعه را برهم بزنند نیست و اینگونه افراد بدانند اگر اقدام مجرمانه‌ای در این استان مرتکب شوند در هر نقطه از کشور مخفی شوند شناسایی و دستگیر خواهند شد و نیروی انتظامی و قوه قضائیه برخوردی قاطع و قانونی با اینگونه افراد دارند و هرگز اجازه سرکشی و تجاوز به حقوق شهروندان را نخواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب