دستور وزیر کشور برای تشکیل ستاد تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی
به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاعرسانی وزارت کشور، سید رمضان شجاعی کیاسری با اشاره به جلسه صبح امروز (شنبه 29 مهر» شورای معاونان وزارت کشور گفت: در این جلسه رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به معاونان وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران در سراسر کشور بر انجام خدمت بیمنّت و پیگیری جدی روند اصلاح نظام اداری و تقویت سلامت آن تأکید کرد و گفت: همه ما در اجرای عدالت و استیفاء حقوق آحاد ملت، در نزد خدای تعالی و خون شهدا مسئول هستیم و باید همه تلاش و مساعی خود را در این مسیر بکار ببندیم.
رئیس مرکز اطلاعرسانی و امور بینالملل وزارت کشور افزود: وزیر کشور بر اساس مصوبه هیأت وزیران، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی را مکلّف به تشکیل این ستاد در سطوح مختلف وزارت کشور بهمنظور ارتقای روند تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات مردمی بصورت اثر بخش و ارائه گزارش به صورت مستمر کرد.
وی ادامه داد: رحمانی فضلی در دستوری مشابه از استانداران، فرمانداران، بخشداران و شهرداران خواست، متناسب با ستاد ایجاد شده در ستاد وزارت کشور بر اساس مصوبه هیأت وزیران، ستادهای متناظر را در راستای تکریم مردم و مراجعان و رسیدگی به شکایات مردمی از سوء عملکردهای اداری و احیاناً فساد اداری در دستگاههای اداری و اجرائی حوزه خود، تشکیل دهند و به علاوه، تمهیداتی اندیشیده شود تا مردم بتوانند شکایات خود را از همه دستگاههای اجرایی به سهولت ارائه کنند و همچنین شکایات واصله دراسرع وقت رسیدگی و نتیجه آن به مردم منعکس شود.
شجاعی کیاسری خاطر نشان کرد: وزیر کشور از بخشهای نظارتی وزارت کشور از جمله مرکز امور بازرسی خواست با جدیت هر چه تمامتر و با ایجاد ساز و کار مناسب، جداً بر این روند نظارت و نتیجه پیگیری ها را، به صورت مستمر گزارش کنند.
انتهای پیام/