دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1396 - 14:35

محمد بن سلمان در ماه سپتامبر به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود

یک مقام ناشناس اسرائیلی فاش کرد گزارشاتی که در ماه سپتامبر درباره حضور یک شاهزاده عربستانی در اسرائیل منتشر شده بود، مربوط به شاهزاده سعودی و جانشین پادشاه، محمد بن سلمان بوده است. 
کد خبر : 223665

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از شبکه پرس‌تی‌وی، یک مقام مسئول در رژیم صهیونیستی تایید کرد، گزارشاتی که در ماه سپتامبر درباره حضور یک شاهزاده عربستانی در اسرائیل منتشر شده بود، مربوط به شاهزاده سعودی و جانشین پادشاه، محمد بن سلمان بوده است.


در سپتامبر امسال (2017) رسانه‌های عربی و صهیونیستی از سفر یک شاهزاده سعودی به سرزمین‌های اشغالی و مذاکره وی با برخی مقامات ارشد صهیونیستی درباره مسائل منطقه خبر دادند.


در همان زمان برخی از رسانه‌ها احتمال می‌دادند که شاهزاده عربستانی احتمالاً محمد بن سلمان است، تا اینکه دیروز، یک مقام ناشناس اسرائیلی به شبکه ای‌اف‌پی عربی توضیح داد که شاهزاده عربستانی که در ماه سپتامبر از اسرائیل دیدن کرده است، محمد بن سلمان بوده است.


عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی تاکنون روابط دیپلماتیک علنی نداشته‌اند ولی از زمان پادشاهی ملک سلمان و به قدرت رسیدن شاهزاده جوان سعودی محمد بن سلمان در این کشور، خبرهای زیادی مبنی بر علاقه مسئولان دو طرف برای برقراری روابط دیپلماتیک و اقتصادی به صورت علنی به گوش می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب