دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

18 اسفند میزبان جام ملت‌های آسیا معرفی می‌شود

کنفدراسیون فوتبال آسیا 18 اسفند میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2019 را معرفی می‌کند.
کد خبر : 2236

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، کمیته اجرایی مسابقات فوتبال آسیا تاریخ قطعی اعلام میزبان جام ملت‌های آسیا در سال 2019 را اعلام کرد.


بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبان جام ملت‌های آسیا در تاریخ 19 اسفندماه سال جاری توسط رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسمی اعلام خواهد شد.


ایران و امارات 2 کاندیدای نهایی برای احراز صلاحیت و کسب عنوان میزبانی در سال 2019 برای برگزاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا هستند.


بازرسان AFC هفته گذشته برای بازدید از امکانات سخت‌ افزاری ایران به تهران سفر کردند و از نزدیک ورزشگاه‌های تختی و آزادی را برای امتیاز دهی مورد بررسی قرار دادند.


کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد بازدید از ورزشگاه‌هایی که فدراسیون به عنوان میزبان تیم‌ها به آنها معرفی کرده برای دیدن امکانات فوتبال در امارات به این کشور سفر می‌کنند.


بازرسان AFC امتیازات خود را بر اساس امکانات ورزشگاه‌ها، هتل‌ها، محل رفت‌وآمد تیم‌ها و همچنین امور رفاهی برای هواداران و تماشاگران به 2 کشور نامزد دریافت میزبانی در جام ‌ملت‌های آسیا اختصاص می‌دهند.


در این بین با توجه به حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم شیخ سلمان ابراهیم رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا از میزبانی امارات و البته عدم محدودیت این کشور درباره برخی موضوعات اجتماعی شانس آنها را برای کسب میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 افزایش داده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب