دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نصرالله عبداللهی:

پرسپولیس فقط طارمی نیست/ از محرومیت «وریا» خبر ندارم

سرپرست تیم استقلال گفت: مهدی طارمی بازیکن خوبی است ولی غیبت او تاثیری در قدرت پرسپولیس ندارد.
کد خبر : 223596

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نصرالله عبداللهی در خصوص پیروزی استقلال برابر نساجی مازندران و صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: «بچه‌ها پس از بازی که با فولاد داشتند، در این بازی با ارائه نمایشی بهتر برنده شدند. این پیروزی پیش از بازی با پرسپولیس شرایط روحی تیم را خیلی بهتر از قبل کرد و حالا در شرایط بسیار خوبی دربی را برگزار خواهیم کرد.»


وی در واکنش به حواشی که از سوی تیم نساجی مازندران رخ داد و به اخراج سرمربی این تیم منجر شد، اظهارداشت: «ما کار خودمان را روی نیمکت و در زمین انجام دادیم و کاری به نیمکت تیم حریف نداشتیم. هر تصمیمی که داور مسابقه گرفته به استقلال ربطی ندارد. هدف ما برتری برابر نساجی بود که در پایان به آن رسیدیم.»


سرپرست تیم استقلال درباره شکایت مجتبی جباری به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال از باشگاه استقلال بیان داشت: «مشکل جباری حل می‌شود و این بازیکن به تیم برمی‌گردد. مجتبی بر سر تیم استقلال حق دارد و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. هر جایی که نماینده باشگاه جباری را ببیند با او صحبت خواهد کرد و سوءتفاهماتی که ایجاد شده برطرف خواهد شد. به طور کلی مشکلی در باشگاه استقلال نیست که به مرور زمان حل نشود.»


عبداللهی درباره مصدومان استقلال برای دیدار دربی با پرسپولیس یادآور شد: «به غیر از پژمان منتظری که هنوز زمان بازگشت او به تمرینات مشخص نیست، دیگر بازیکنان در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و آماده هستند. در روزهای باقیمانده تا دربی 85 تمرینات دنبال می‌شود و قطعا سرمربی تیم بازیکنانی که سرحال‌تر هستند را برابر پرسپولیس به زمین می‌فرستد.»


وی در مورد اینکه شرایط پرسپولیس در جدول بهتر از استقلال است و در چنین حالتی چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: «تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و با بردی که برابر نساجی به دست آورد از لحاظ روحی بهتر هم شده است. بازیکنان بیش از پیش با تفکرات شفر سرمربی جدید تیم آشنا شده‌اند و بهتر می‌توانند خواسته‌های او را درک کنند. ضمن اینکه دربی شرایط مخصوص به خود را دارد و با دیگر بازی‌ها متفاوت است.»


سرپرست تیم استقلال ادامه داد: «در روز دربی هر تیمی که بازیکنانش بهتر بازی کنند، برنده می‌شود و اصلا شرایط جدولی تاثیری در نتیجه ندارد. روزی بوده که استقلال بازیکنان بسیار خوبی داشته و در جدول هم بالاتر از پرسپولیس قرار داشته ولی مقابل تیم 9 نفره حریف بازی بدون گل مساوی شده است. روزی هم بوده که پرسپولیس در جدول بالاتر از ما قرار داشته ولی در پایان بازی را 3 بر یک استقلال برده است. سال گذشته هم به نظر می‌رسید پرسپولیس دربی را ببرد ولی این استقلال بود که 3 بر 2 برنده شد. بنابراین نمی‌توان نتایج قبلی را در نتیجه دربی موثر دانست.»


او در خصوص غیبت مهدی طارمی در دربی 85 تاکید کرد: «پرسپولیس تیمی نیست که متکی به یک بازیکن باشد. مهدی طارمی بازیکن خوبی است ولی غیبت او تاثیری در قدرت پرسپولیس ندارد.»


عبداللهی درباره اینکه چه نتیجه‌ای را برای دربی 85 پیش‌بینی می‌کند،‌ اظهارداشت: «من خیلی خوش‌بین و امیدوار هستم که استقلال دربی را ببرد. نتیجه دقیقی را نمی‌توان حدس زد ولی من شانس استقلال را برای بنده شدن زیاد می‌دانم.»


سرپرست استقلال در پایان در ادامه در خصوص محرومیت وریا غفور از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: « این خبر را در رسانه‌ها خواندم و هنوز این موضوع بع باشگاه ابلاغ نشده است .»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته