دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاپیتان سابق استقلال در گفت‌وگو با آنا

بهترین بازی فصل استقلال را مقابل نساجی دیدیم/ «شفر» تاثیرش را روی بازیکنان گذاشت

محمد نوازی گفت: استقلال مقابل نساجی بهترین بازی فصلش را انجام داد و تاثیر حضور «شفر» را روی عملکرد بازیکنان شاهد بودیم.
کد خبر : 223595

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال استقلال تهران بعد از حضور «وینفرد شفر» روی نیمکت این تیم رنگ و بوی جدیدی به خودش گرفت و روز جمعه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد با ارائه یک بازی دیدنی از سد نساجی قائمشهر بگذرد تا با روحیه خوبی به استقبال دربی برود.


محمد نوازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط استقلال بعد از حضور «وینفرد شفر» روی نیمکت این تیم گفت: «شفر بعد از حضورش روی نیمکت این تیم تاثیر خوبی روی بازیکنان داشت و این تاثیرات را در بازی مقابل نساجی شاهد بودیم. نساجی یک تیم لیگ یکی بود اما همه دیدند که از بعضی از تیم‌های لیگ برتری هم بهتر بازی کرد و استقلال کار راحتی مقابل این تیم نداشت.»


وی ادامه داد: «در استقلال شوکی به بازیکنان وارد شد که این شوک هم جواب داد و بازیکنان با وضعیت بهتری در زمین به میدان می‌روند. تیم در حال حاضر بازیکنان مصدوم زیادی دارد و قطعا با بازگشت مصدومان به تیم شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. به نظر من استقلال بهترین بازی این فصل را مقابل نساجی انجام داد و این بازی همه را امیدوار کرد که آینده خوبی در ادامه فصل برای این تیم متصور باشیم.»


کاپیتان سابق استقلال در مورد حضور بیژن طاهری در کادر فنی این تیم بیان کرد: «آقا بیژن در زمان خودش یکی از بازیکنان بااخلاق استقلال بود که بعد از دوران بازی‌اش هم در هر تیمی که مربیگری کرد اخلاق را سرلوحه کارش قرار داد. معمولا هر مربی سعی می‌کند افرادی را در کادر خودش به کار بگیرد که با آنها راحتتر باشد و شفر هم پسرش را به عنوان آنالیزور اصلی انتخاب کرد. قطعا حضور طاهری هم می‌تواند به عنوان دستیار ایرانی به شفر کمک کند.»


سرمربی تیم امید استقلال در مورد حضور مهدی قائدی در تمرینات این تیم گفت: «مهدی قائدی در حال حاضر در تمرینات تیم امید شرکت می‌کند اما فکر می کنم قبل از دربی به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شود.»


نوازی در حصوص شرایط استقلال برای بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس گفت: «شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و در فصل گذشته هم شاهد بودیم که پرسپولیس از استقلال قوی‌تر بود اما این آبی‌پوشان بودند که دربی را با برد پشت سر گذاشتند. به نظر من این تیم استقلال هم می‌تواند در دربی نتیجه خوبی مقابل پرسپولیس بگیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته