دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1396 - 12:07
رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

نحوه اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی را تغییر دادیم/ بحران مالی را مدیریت کرده‌ایم

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: باتوجه به مسابقات متعددی که پیش رو داریم مجبور شدیم نحوه اعزام ملی‌پوشان تنیس به مسابقات بین‌المللی را تغییر دهیم.
کد خبر : 223564

مهرداد علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره عدم اعزام ملی پوشان به مسابقات جهانی سوئد و اسپانیا به دلیل بی‌پولی اظهار کرد: «ما امسال مسابقات زیادی پیش رو داریم و طبق برنامهریزی که در فدراسیون صورت گرفته قرار بر این است که اعزام ملی پوشان را برای شرکت در مسابقات مدیریت کنیم .»


وی ادامه داد: «‌برای مسابقات جهانی سوئد و اسپانیا هم شرایط به همین صورت است. ما مسابقات پرتغال، مجارستان و اسلواکی را پیش رو داریم و تنها در مسابقات پرتغال تیم با 12 پینگ پنگ باز به صورت کامل اعزام می شود و در مابقی مسابقات این تعداد کاهش پیدا می‌کند. در واقع هیچ کدام از ملی پوشان برای مسابقات حذف نشدهاند و فقط نوع اعزام آنها به مسابقات تغییر کرده است.»


قارداشی در مورد کمبود بودجه فدراسیون تنیس رویمیز عنوان کرد:« همانطور که گفتم هیچ ملی پوشی برای هیچ مسابقه‌ای حذف نمی‌شود، به هر حال این موضوع کاملا طبیعی است که در هر فدراسیونی مشکلات مالی وجود داشته باشد و تنیس روی میز هم از این قاعده مسثتنی نیست.با توجه به شرایط بحرانی همه فدراسیون ها با کمبود بودجه مواجه هستند و و ظیفه ما این است که آن را مدیریت کنیم. بخشی از بودجه ما از طریق وزارت و بخشی دیگر هم از طرف کمیته ملی المپیک و مابقی آن هم از طریق اسپانسرها تامین می‌شود. اردوهایی که در فدراسیون برگزار می‌شود به مراتب هزینه اش بیشتر از اعزام های برون مرزی است، از ابتدای سال تا به امروز ملی‌پوشان ما اردو‌های منعددی را پشت سر گذاشتند که هزینه برگزاری این اردوها خیلی بیشتر از اعزام های برون مرزی است .»


رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ادامه تاکید کرد:«چند روز پیش عملکرد 6 ماه مالی فدراسیون را به وزارت ورزش ارائه دادم. خوشبختانه در این مدت کارهای بنیادی زیادی انجام شد که همگی آنها به منابع مالی زیادی نیاز داشت اما با مدیریت صحیح توانستیم به همه آنها رسیدگی کنیم. به هر حال کشورهای دیگر هم در حال تلاش هستند اما در این مدت عملکرد ما نسبت به سال های گذشته خیلی متفاوت تر شده است؛ البته که راضی نیستیم و باید تلاش بیشتر شود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب