دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید مطهری:

هدف پیکان ثبت رکورد نیست/ به 6 پیروزی متوالی سهمیه آسیایی نمی‌دهند

مربی تیم پیکان گفت: هدف ما ثبت رکورد و مطرح‌بودن با کسب 6 پیروزی متوالی نبوده‌است. می‌خواهیم به تیمی قابل احترام برای تمامی رقیبان تبدیل شویم.
کد خبر : 223531

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید مطهری در خصوص ششمین پیروزی متوالی پیکان در لیگ برتر برابر تراکتورسازی گفت: «ما از ابتدای سال گذشته به همراه مجید جلالی و دیگر اعضای کادرفنی کارمان را در پیکان شروع کردیم و هدف‌مان این بود که در فصل اول تیم را به ثبات اولیه برسانیم. خدا را شکر این اتفاق به شکل بهتری افتاد و ما که می‌خواستیم تیم در لیگ برتر ماندنی شود به مقام ششم رسیدیم و فاصله‌مان با تیم چهارم جدول تنها دو امتیاز بود.»


وی ادامه داد: «در این فصل با وجود جدایی چند چهره شاخص تیم و محدودیت‌هایی که به واسطه بودجه معمولی و متوسط باشگاه پیکان داشتیم، شروع خوبی در لیگ نداشتیم و در 4 بازی اول دو باخت و دو مساوی کسب کردیم که باعث شد در میان تیم‌های انتهای جدولی قرار بگیریم اما سه ضلع مدیریت، کادرفنی و بازیکنان پیکان دست به دست هم دادند و اتفاق مهمی را تا اینجا رقم زدند. مدیریت باشگاه با حمایت مناسب از مجموعه‌اش، کادرفنی با حفظ اصول صحیح و بازیکنان با عمل به خواسته‌های مربیان شرایطی را فراهم کردند که در 6 بازی گذشته 18 امتیاز به دست آمده است.»


مربی تیم پیکان افزود: «تیم ما 6 بازی را برده و در اندیشه رسیدن به پیروزی‌های بعدی است. در این میان خیلی‌ها عنوان کرده‌اند که پیکان با پیروزی در بازی بعدی رکورددار برد متوالی در لیگ برتر می‌شود. برای کادرفنی و بازیکنان تیم رسیدن به هفتمین پیروزی و رکوردشکنی شاید در گوشه ذهن‌مان تنها یک جرقه زده شده است. هدف مجموعه پیکان ثبت رکورد و مطرح بودن با کسب 6 پیروزی متوالی نبوده و ما می‌خواهیم با ارائه فوتبال زیبا به جایگاهی برسیم که تیمی قابل احترام برای تمامی رقیبان تبدیل شویم. حال اگر در راهی که می‌رویم رکوردی هم ثبت کنیم فبها المراد؛ اتفاقی تاریخی توسط تیم پیکان به ثبت رسیده است.»


او خاطرنشان کرد: «دلیل اصلی که مجموعه پیکان نمی‌خواهد ثبت رکوردها پراهمیت جلوه داده شود، این است که عوامل بیرونی و داخلی وجود دارد که می‌تواند ما را از مسیر خوبی که در آن هستیم، خارج کند. وظیفه کادرفنی این است که ضمن تمرین دادن خوب بازیکنانش، به آنها خوراک روحی مناسبی هم بدهد که با 6 پیروزی متوالی قهرمانی با کسب سهمیه آسیا میسر نمی‌شود. مسیر طولانی تا پایان رقابت‌های لیگ باقی مانده و با توجه به اینکه زمان برگزاری مسابقات نامشخص است، برای رسیدن به موفقیت باید حواس‌مان جمع باشد.»


مطهری در واکنش به این موضوع که اشتباه مرگبار دروازه‌بان تراکتورسازی زمینه ساز پیروزی پیکان برابر حریف تبریزی‌اش شد، تصریح کرد: «نتایجی که در فوتبال به دست می‌آید حاصل اشتباهات است. تا تیمی اشتباه نکند، تیم دیگر برنده نمی‌شود. همواره هم تیمی که اشتباه کند، تاوان می‌دهد. فصل گذشته بازیکن تیم ما مقابل فولاد خوزستان، از زمین حریف گل به خودی استثنایی زد که کارمان را در آن مسابقه سخت کرد. در بازی روز پنج‌شنبه هم برابر تراکتورسازی دروازه بان حریف اشتباه بزرگی کرد ولی این اشتباه عامل اصلی برتری پیکان نبود.»


وی با اشاره به اینکه سیاست پیکان بازی به بازی است، تاکید کرد: «با توجه به اینکه لیگ برتر در فواصل مختلف به‌خاطر بازی‌های ملی و حضور نمایندگان در لیگ قهرمانان آسیا با وقفه‌های مختلفی مواجه می‌شود، ما هدف‌گذاری بلندمدت نمی‌توانیم داشته باشیم. حق طبیعی کادرفنی پیکان است که بازی به بازی پیش برود. اگر در این راه موفق بودیم، برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و اهداف بزرگتر تلاش‌مان را خواهیم کرد. نا امید نیستیم و برای رسیدن به بهترین‌ها گامی عقب نخواهیم گذاشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته