دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1396 - 09:29
فدایی در گفت‌وگو با آنا:

دولت انسجام خود را سست جلوه دهد دشمنان بیش‌تر چنگ و دندان نشان می‌دهند

نماینده ادوار مجلس گفت: هر چه دولت انسجام فکری و عملی خود را سست جلوه دهد دشمنان بیش‌تر چنگ و دندان نشان خواهند داد و تنها راه‌کار مقابله با آنان اتکا به نیروی فکری، دانشگاهی و ارزنده کشوراست.
کد خبر : 223529

اسماعیل فدایی عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری آنا، درباره اظهارات رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر لزوم تلاش برای تغییر نظام در ایران با بیان اینکه مطالبی که دشمن درباره نظام و امور داخلی ایران می‌گویند براساس منطق و عقل نیست و صرفا مصرف تبلیغاتی ضد ایرانی دارد، اظهارداشت: اگر ملت ما با هیأت حاکمه همراه باشد و مسئولان نیز همانگونه که مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید کرده‌اند چشمانشان به داخل و ظرفیت‌های درون کشور باشد، دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.


وی با تاکید بر اینکه هر چه دولت انسجام فکری و عملی خود را سست جلوه دهد دشمنان بیش‌تر چنگ و دندان نشان خواهند داد، تصریح کرد: تنها راه‌کار مقابله با فرافکنی‌ها و تبلیغات منفی آمریکایی‌ها علیه کشورمان اتکا به نیروی فکری، دانشگاهی و ارزنده کشورمان است که قدر نظام و اقتدار آن را می‌دانند.


فدایی با اشاره به اینکه اسلام دارای قوانین مدون است که همه چیز را برای ما معین کرده، اظهارداشت: باید ضعف‌های داخلی کشور را شناسایی و آنها را برطرف کنیم تا دشمنان خارجی را به طمع نیندازد که اگر چنین کنیم هیچ خسارتی از جانب آنان نخواهیم دید.


این عضو مجمع نمایندگان ادوار مجلس خاطرنشان کرد: ما فرهنگ و تمدنی عظیم داریم و مردمی که همواره در سختی‌ها پای کار بوده‌اند و امتحانشان را در انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت از جبهه مقاومت در سوریه و عراق پس داده‌اند. لذا مسئولان باید توجه کنند هرکجا بر مردم تکیه داده‌اند آنان با صداقت تمام و با قدرت در صحنه حاضر شده و به کمک نظام آمده‌اند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته