دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حدیث فولادوند و رامبد شکرابی در گفت‌وگو با آنا:

کاراکتری که بازی می‌کنیم به لحاظ روحی کاملا متفاوت با شخصیت واقعی‌مان است

حدیث فولادوند و رامبد شکرابی که در نمایش «پابرهنه در پارک» نقش مقابل یکدیگر را بازی می‌کنند، کارکترهای کوری و پل را کاملا متفاوت از شخصیت واقعی‌شان معرفی کردند.
کد خبر : 223502

حدیث فولادوند که در نمایش «پابرهنه در پارک» نقش دختری پرشر و شور را بازی می‌کند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آنا گفت: «نمایش «پابرهنه در پارک» اثر نیل سایمون نمایشنامه‌نویس امریکایی است که من کارهایش را بسیار دوست دارم. با توجه به این‌که پیش از این فیلم و نمایش‌هایی از این متن روی صحنه دیده‌ بودم، با خواندن متن بیشتر علاقه‌مند به همکاری در «پابرهنه در پارک» شدم.»


وی ادامه داد: «وقتی پیشنهاد بازی در این نمایش به من داده شد، بسیار خوشحال شدم چراکه همیشه این نقش را دوست داشتم. از آنجا که این نقش به لحاظ روحی از من خیلی دور است، تلاش‌های زیادی برای رسیدن به نقش کردم. سعی کردم به آن نزدیک شود.»


فولادوند که در «پابرهنه در پارک» اولین همکاری با مریم باقری را داشته عنوان کرد: «همکاری با باقری تجربه خوبی است، چراکه در وهله اول یک خانم است، همچون من علاقه‌ زیادی به نمایشنامه‌های نیل‌سایمون دارد و از سویی دیگر شناخت کاملی نسبت به این اثر دارد. همین امر در کنار راهنمایی‌های درست و بجا من را در رسیدن به نقشم بسیار کمک کرد.»


بازیگر «پابرهنه در پارک» در معرفی نقش «کوری» تشریح کرد:‌« پل و کوری که نقش زن و شوهر دارند، دو آدم متضاد هستند و شخصیت‌هایشان با هم فرق دارد اما به دلیل عشق زیادی که در بینشان وجود دارد طی داستان، کنار آمدن با هم را می‌آموزندو این از نظر من خیلی جذاب است.»



وی درباره بازخورد مخاطب تصریح کرد: «با ذهنیتی که بسیاری از افراد از فیلم «پابرهنه در پارک» دارند، معمولا علاقه‌مند به دیدن این نمایش می‌شوند و طبق بازخورد مخاطب در پایان نمایش، این اثر توانسته رضایت تماشاگرانش را جلب کند.»


رامبدشکرابی که نقش مقابل حدیث فولادوند را بازی می‌کند نیز گفت: «در «پابرهنه در پارک» نقش «پل» را بازی می‌کنم که یک وکیل جوان است و تازه ازدواج کرده و با روی دادن یکسری اتفاقات با همسرش دچار مشکل می‌شود.»



وی درخصوص جذابیت‌های این کاراکتر برای بازی در نمایش عنوان کرد: «متن خیلی جذاب است و هر یک از کاراکترها هم شخصیت‌پردازی‌های درست دارند، همین امر باعث شد تا نظرم برای این همکاری جلب شود، اگرچه کاراکتر پل نیز با شخصیت درونی خود من بسیار متفاوت است.»


شکرابی ضمن اشاره به استقبال تماشاگران تاکید کرد: «استقبال تا به امروز خوب است، البته ما تازه شروع کردیم و مخاطبان نیز در مواجهه با اثر لذت می‌برند و ما هم از خنده و شادی‌هایشان پی به رضایتشان از این اجرا می‌بریم.»


وی درباره برنامه‌های بعدی‌اش برای حضور بر صحنه تئاتر عنوان کرد: «پیشنهاد همکاری ارائه می‌شود و وقتی هم که هنرمندی وارد یک کار می‌شود دوست دارد که همچنان فعال بماند. پیشنهاد بازی زیادی در نمایش دارم اما در حال حاضر باید به خروجی و بازخورد این اجرا و سپس به برنامه‌های کارهای تصویری‌ام توجه کنم.»


این بازیگر تئاتر افزود: « «پابرهنه در پارک» اولین همکاری‌ام با مریم باقری کارگردان «پابرهنه در پارک» است و احتمالا با او در «هتل پلازا» همکاری خواهم داشت. من فکر می‌کنم وی از کارگردان‌های بسیار موفق‌تر در آینده خواهد بود.»


باقری کارگردان نمایش «پابرهنه در پارک» که توانسته با اجرای نمایشنامه‌ای کمدی با بازخورد خوبی از سوی تماشاگرانش مواجه شود گفت: «متن ایرانی نیست و من دوست دارم به متن وفادار باشم و هدفم هم از اجرا ایرانیزه کردن آن نبوده است. نمایش مثل جریان عادی زندگی است که برای تمام مردم دنیا قابل درک است.»


وی درباره میزبان رضایتش از این اجرا گفت: طی شب‌های آغازین اجرا بازخورد مخاطب بسیار خوب بود و من از افراد مخاطبان بارها شنیدم که این اثر برایشان بی‌حوصلگی و خستگی را به دنبال نداشته است. اگرچه هنوز شب‌های اولیه اجرا است و ما هنوز در ریتم و جذب مخاطب به 100 درصد موردنظر نرسیده‌ایم اما من از اجرای نمایش راضی هستم. این نمایش فقط مخاطبش را نمی خنداند بلکه آنها را به تامل و فکر کردن هم وا می‌دارد و همین امر از ویژگی‌های قابل توجه «پابرهنه در پارک» است.»


نمایش «پابرهنه در پارک» تا 20 آبان ماه هر شب ساعت 19 در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می‌رود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته