دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اونای امری:

نباید از نیمار توقع مسی را داشت

سرمربی تیم پاری‌سن‌‌ژرمن گفت: نباید از نیمار انتظار داشت ظرف چند هفته درپاری‌سن‌ژرمن مانند مسی در بارسلونا شود.
کد خبر : 223442

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا ‌به نقل از اکیپ، در حساس‌ترین و جذاب ترین بازی هفته دهم لوشامپیونه پاری‌سن‌‌ژرمن و مارسی ال‌کلاسیکو لیگ فرانسه را برگزار خواهند کرد.


اونای امری قبل از این دیدار حساس درباره این سوال که آیا نیمار به سطح مسی رسیده است؟ گفت: «نیمار تنها چند هفته است که در پاری‌سن‌‌ژرمن بازی می‌کند و نباید انتظار داشت که او در این مدت کوتاه مانند مسی شود. نیمار برای درخشش در تیم ما به زمان نیاز دارد. او می‌تواند بسیار بهتر از این ظاهر شود.»


سرمربی پاری‌سن‌‌ژرمن ادامه‌ داد: «کادرفنی و بازیکنان پاری‌سن‌‌ژرمن برای کمک کردن به نیمار از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد. او استعداد و نبوغ بالایی دارد و بدون شک این توانایی را دارد که بهترین شود. یک بازیکن نمی‌تواند تنها با چند هفته حضور در یک تیم با نهایت هماهنگی با دیگر بازیکنان برسد. نیمار به زمان نیاز داد و اطمینان دارم که او به بازیکنی تاثیر‌گذار و کلیدی برای ما تبدیل خواهد شد.»


او هم‌چنین در پایان‌ صحبت‌های خود درباره دیدار برابر مارسی اشاره کرد و گفت: «بازیکنان دو تیم به خوبی می‌دانند که این یک دیدار خاص است و ما تنها به پیروزی در آن فکر می‌کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته