دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پاشازاده: مقابل استقلال بدشانس بودیم/ داور نباید مثل ناظم با مربیان برخورد کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل استقلال بدشانس بودیم.
کد خبر : 223423

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا،مهدی پاشازاده پس از شکست ۲ بر یک مقابل استقلال در نشست خبری گفت: «طبیعی است که بازنده شویم بازیکنان ما آزادی را اولین بار می‌دیدند اگر این بازی در قائمشهر بود در نیمه اول حملات زیادی انجام می‌دادیم. در نیمه اول از نظر فوتبالی بازیکنان ما خیلی به استقلال احترام گذاشتند و یک سری مسایل حاشیه‌ای تمرکز ما را بهم زد و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و استقلال هم همیشه بزرگ است. هواداران نساجی واقعا نمونه هستند از آنها تشکر می‌کنم. بازیکنان ما هم زحمت خودشان را کشیدند و یک بازی پرفشار را در کرمان انجام داده بودیم و یک ذره هم بدشانس بودیم و در نیمه دوم استقلال ضدحملاتی انجام داد اما دو گل بد خوردیم .»


وی ادامه داد:«در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم که نمایش بهتری داشته باشند که این اتفاق افتاد و ما توانستیم تا دقیقه پایانی با استقلال پیش برویم اما در نهایت این تیم بزرگ استقلال بود که به برتری رسید.»


پاشازاده خاطرنشان کرد: «به بازیکنانم خسته نباشید می گویم و از هوادارانمان تشکر می کنم که به ورزشگاه آزادی آمدند و از تیم ما حمایت کردند.»


سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد دلیل اخراجش از کنار زمین گفت: «من هیچ اعتراضی نداشتم و فقط از «اه» استفاده کردم که فکر نمی کنم دلیلی برای اخراجم باشد. با این حال داور تصمیم به این کار گرفت. حرف من این است که داور نباید مثل ناظم با مربیان برخورد کند و با کوچکترین اشتباه اخراج کند.داور چهارم فکر می‌کرد محوطه فنی مرز مکزیک و آمریکا است و تا پایم را از خط بیرون می‌گذاشتم به من تذکر می‌داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب