دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد تومانی برای توسعه بندر شهید رجایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد تومانی برای اجرای مرحله سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی خبر داد
کد خبر : 223363

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت راه و شهرسازی، محمد راستاد در نشست مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در بندر شهید رجایی، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، عملیات اجرایی مرحله سوم طرح توسعه بندر شهید رجایی تا سه ماه آینده آغاز می شود.


وی افزود: با اجرای این مرحله از طرح توسعه بندر شهید رجایی، ظرفیت آن از شش میلیون به هشت میلیون تی ای یو افزایش خواهد یافت.


راستاد بیان کرد: همچنین در راستای توسعه دسترسی بندر شهید رجایی برنامه ‌ای برای آماده شدن این بندر به منظور پهلوگیری بالاترین نسل کشتی‌ها و شناورها اجرا می‌ شود تا رقابت ‌پذیری این بندر با بنادر همسایه آن افزایش یابد.


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پروژه دیگر نیز احداث اسکله‌های نفتی در بندر رجایی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰ میلیارد تومانی است و همچنین در نظر داریم سهم جا به جایی ریلی کالا از این بندر افزایش یابد.


وی گفت: در راستای کمک به توسعه گردشگری دریایی نیز تسهیلات خرید شناور گردشگری و تفریحی با سود صفر درصد و با حداقل آورده در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته