دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مهر 1396 - 15:45
خرازی در پنجمین نشت فصلی حزب ندای ایرانیان:

حزب ندا مظهر اتحاد میان تمام اصلاح طلبان است

دبیر کل حزب ندای ایرانیان گفت: در انتخابات مجلس توانستیم ۱ تا ۴ نفر را به مجلس وارد کنیم و می‌توان گفت که حزب ندا مظهر اتحاد میان تمام اصلاح طلبان است.
کد خبر : 223284

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، صادق خرازی دبیر کل حزب ندای ایرانیان در افتتاحیه پنجمین نشست فصلی این حزب، گفت: امری که امروز ما را دور هم جمع کرده هدفی متعالی است به این معنا که همه ما دغدغه ایران فردا را داریم و اینکه چگونه می‌خواهیم اندام گرفتار در زنجیره بوروکراسی که تحرک را محکوم کرده را نجات دهیم و جامعه قدرتمند و با انگیزه ای داشته باشیم.


وی افزود: هرچه در اقتصاد، جامعه و امنیت دقیق تر می‌شویم درمی‌یابیم که ناگفته‌های فراوانی هست که دقت نظری در آن صورت نگرفته است.


خرازی با بیان اینکه دلیل تأسیس چنین حزبی که از جوانان و کنش‌گران فعال تشکیل شده، این است که بتوانیم از آزادگی و شرف ایرانی پاسداری کنیم، ادامه داد: بسیاری از اعضا را به خاطر دارم که در روزهای اول پرسش بزرگی داشتند و می‌گفتند که آیا تضمینی برای ادامه کار ما وجود دارد؟


دبیر کل حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه حدود ۳۰ نفر از حزب ندا وارد شورای شهر شده اند و با استقلال رأیی که فراهانی در شورا دارد هیج وابستگی به قدرت خاصی ندارد، توضیح داد: در انتخابات مجلس توانستیم ۱ تا ۴ نفر را به مجلس وارد کنیم و می‌توان گفت که حزب ندا مظهر اتحاد میان تمام اصلاح طلبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته