دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان از برگزاری همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان در روز بیست ویکم خردادماه سال جاری در محل تالار حافظ واحد کرمان خبرداد.
کد خبر : 22327

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، محمود آقاجانی گفت: قرار است با همکاری ستاد برگزاری همایش و میزبانی واحد کرمان، از خدمات ارزنده روسا و دبیران منطقه هفت، روسای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان و روسای واحدهای دانشگاهی استان از بدو تاسیس تاکنون که نقشی ماندگار در شکل گیری و پویایی واحدهای دانشگاهی استان کرمان داشته اند، تجلیل به عمل آید.


رئیس ستاد برگزاری همایش تجلیل از پیشگامان و تلاشگران دانشگاه آزاد استان کرمان ادامه داد: بدون تردید استفاده از تجربیات پیشگامان دانشگاه باعث خواهد شد تا از اتلاف منابع مالی و انسانی جلوگیری شود و متناسب با ظرفیت‌های هر واحد دانشگاهی در شهرستان مربوط برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد. تلاش آمیخته با توکل و اخلاص آنان، موجب نکوداشت ارزش‌های الهی و زمینه‌ساز تقویت نهاد ایمان و خداباوری است. آنانی که به پاس اشتیاق درونی خود،‌ قدم در راه تکریم دانش نهاده و از هم سرمایه و بضاعت خداداده برای ترویج دانایی و تجلیل جست‌وجوگری در آفاق معرفت، بهره می‌جویند،‌در پیشگاه قادر منّان شأنی در خور می‌یابند و همواره به نیکی یاد خواهند شد.


وی درباره تقدیر از اعضای ستاد برگزاری همایش گفت: سعی ارزنده و مجاهدت بی‌دریغ پیشگامان، در عرص یاری رساندن به بالندگی کیفی و ارتقای کمی دانشگاه آزاد اسلامی،‌ باعث امتنان و در خور تقدیر است. امید است تمهیدات مناسب به منظور بهره‌جویی از اندوخته های تجربی این بزرگواران ، بیش از پیش فراهم آمده و خانوادۀ بزرگ و کمال‌گرای دانشگاه، به فیض همراهی و حمایت مشفقانه آنان و عموم دوستداران اعتلای فضل و فرهیختگی ببالد و در روشنای توسعه آموزش و پژوهش به عالی ترین مراتب توفیق و افتخار، دست یابد.


آقاجانی با توجه به جایگاه واهمیت هیئت امناهای استانی در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی بدون اتکا به بودجه دولتی، با استفاده از درآمدهای خود و حمایت‌های مردمی، از مصداق‌های تحقق اصل 44 قانون اساسی است و اکنون بیش از ده میلیون متر مربع فضای مسقف اموزشی، پژوهشی، فرهنگیٰ- ورزشی و رفاهی و 35 هزار متر مربع فضای روباز در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور دارد. دانشگاه آزاد اسلامی از سال گذشته در تلاش است تا با برنامه‌ریزی و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی و دانش‌بنیان، از درآمدهای غیر شهریه فاصله بگیرد و خدمات ارزنده دیگری در بخشهای اقتصادی و دانش بنیان به جامعه ارائه کند.


وی همچنین از برگزاری اولین نشست شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی استان کرمان همزمان با برگزاری همایش پیشگامان با حضور دکتر طه هاشمی و سایر اعضای این شورا خبر داد و افزود: قرار است در سال جاری جشنواره ملی اقوام ایرانی و میراث معنوی(مهرماه)، رونمایی از جایزه جهانی دکتر محمد ابراهیم باستانی پاریزی(دی ماه) و کنگره بزرگداشت خواجوی کرمانی(دی ماه) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شود. همچنین قرار است در این همایش طه هاشمی معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، عباسعلی نورا دبیر شورای نمایندگان تام الاختیار، سید حسین یحیوی نخستین رئیس منطقه هفت دانشگاه، حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی موسس واحد کرمان و نخستین دبیر منطقه هفت، سخنرانی و یا ذکر خاطره داشته باشند و علاوه بر اطلاع رسانی به افکار عمومی از طریق ارسال پیامک و مطبوعات و خبرگزاری ها و تبلیغات محیطی در شهر کرمان، انتشار کتاب روز نخست و رونمایی از تمبر لوگوی همایش، با تندیس و هدایایی از 55 نفر از پیشگامان، خادمان و تلاشگران دانشگاه آزاد اسلامی منطقه هفت و استان کرمان تجلیل خواهد شد.


آقاجانی به عنوان رئیس همایش، منصورعالم زاده دبیر و بابک آل طه، حمدالله منظری توکلی، جلال ایرانمنش، کمال جوانمرد، یعقوب حاتمی، مجید غلامحسین پور و حسین شهابی به عنوان اعضای ستاد برگزاری این همایش از یک سال گذشته برنامه‌ریزی و مدیریت آن را برعهده دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته