دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بهبهان:

فرهنگ بسیج و مقاومت امروز جهانی شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان، سپاه پاسداران را برخواسته از مردم و در دل مردم دانست و گفت :‌ فرهنگ مقاومت و بسیج تنهاترین و بهترین راه مبارزه با اهداف استکبار بوده و امروز این فرهنگ به عنوان یک ایدئولوژی در میان کشورهای مسلمان نهادینه شده است.
کد خبر : 223110

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید فضل الله موسوی نسب در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهبهان برای اعلام همبستگی با این نهاد و در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، سپاه پاسداران را مایه مباهات و افتخار ملت و نظام عنوان کرد.


رئیس واحد بهبهان واکنش مردم ایران در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ثبت بیش از یک میلیون هشتک با عنوان «من یک سپاهیم» در فضای مجازی در روز نخست اعتراض را بهترین پاسخ دندان‌شکن به یاوه گویی‌های ترامپ و نشان از عمق علاقه مردم ایران به نیروی سپاه خواند.


موسوی نسب، بینش خردمندانه امام راحل در تشکیل نهاد مقدس سپاه را نشان از بصیرت و دید عمیق رهبری انقلاب از آینده دانست و با یادآوری فرمایش امام راحل که «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» از جانفشانی های نیروهای مردمی و انقلابی سپاه پاسداران در حفظ ارشهای انقلاب قدردانی کرد.


سرهنگ خیران پور فرمانده بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهبهان نیز سپاه را از بطن مردم دانست و گفت: «امروز به‌واسطه بیداری و حضور موثر نیروی قدس سپاه پاسداران و نیروهای بسیج در کشور و همچنین خط مقدم مبارزه با تکفیر در خارج از مرزها فنقشه دشمنان به فضل پرودگار نقش بر آب شده و همین امر موجب خشم دشمنان از این نهاد مردمی شده است از این رو دست به تضعیف سپاه و نقشه جدایی مردم از این سازمان را در دست گرفته اند فارغ از این که مردم سپاه پاسداران را از آن خود می‌دانند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته