دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1396 - 14:30
دادستان عمومی و انقلاب رشت مطرح کرد:

جزییات قتل کودک 2.5 ساله گیلانی/ اهورا مورد تجاوز قرار نگرفته‌است

دادستان عمومی و انقلاب رشت به تشریح جزییات پرونده قتل اهورا، کودک 2.5 ساله پرداخت.
کد خبر : 222995

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا، دادستان عمومی و انقلاب رشت درباره جزییات پرونده قتل اهورا کودک 2.5 ساله گیلانی اظهار کرد: در دادسرا گزارشی را مبنی بر قتل کودکی 2.5 ساله دریافت کردیم که در بیمارستان فوت کرده بود.


وی با بیان اینکه ناپدری این کودک سر وی را با ضربات متوالی به دیوار مجروح کرده بود، گفت: وی پس از این اقدام با داد و فریاد از منزل خارج شده و از همسایه‌ها درخواست کمک کرده است. بعد از اینکه همسایه‌ها کودک را به بیمارستان منتقل کردند متاسفانه تلاش پرسنل بیمارستان نیتجه بخش نبوده و کودک فوت شده است.


حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا با اشاره به اینکه ناپدری کودک در مظان اتهام قرار گرفت و دستگیر شد، اضافه کرد: وی بعد از مدتی اقرار کرد که شیطان به جلد من آمده، من مشکل روحی و روانی ندارم اما یک لحظه به ذهنم رسید که باید اهورا را بکشم.


دادستان عمومی و انقلاب رشت با اشاره به اینکه در سایت‌ها کودک آزاری و تجاوز به این کودک عنوان شده است، تصریح کرد: پزشکی قانونی این موضوع را تایید نکرده و علت مرگ را ضربه و خون‌ریزی مغزی اعلام کرده است.


وی با بیان اینکه آثار سوختگی در انگشت این کودک دیده می‌شد، افزود: این سوختگی تازه بود و در پای اهورا آثار سوختگی قدیمی دیده می‌شد.


دادستان عمومی و انقلاب رشت با بیان اینکه متهم هم‌اکنون در بازداشت موقت است، عنوان کرد: متهم اقرار کرده و تحقیقات اولیه نشان می‌دهد این فرد فاقد مشکل روحی بوده و در آن زمان مواد مخدر هم مصرف نکرده است.


حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا تاکید کرد که پرونده هنوز در مرحله تحقیقات مقدماتی است.



انتهای پیام/

برچسب ها: تجاوز قتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته