دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دریادار سیاری:

تجربیات حوزه دریایی ایران مورد توجه کشورها قرار گرفته‌است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایتالیایی‌ها علاقه‌مند به استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در خلیج عدن هستند.
کد خبر : 222965

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر دریادار حبیب‌‌الله سیاری که برای شرکت در یازدهمین همایش دریایی منطقه‌ای، به عنوان میهمان ویژه، به ایتالیا سفر کرده است، درباره این سفر گفت: ما از طرف نیروی دریایی ایتالیا به عنوان میهمان ویژه برای شرکت در یازدهمین همایش دریایی منطقه‌ای که در شهر ونیز در شمال ایتالیا برگزار می‌شود، دعوت شده‌ایم و در روزهای آتی سخنانی را در بحث قدرت دریایی و تجربیات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در خلیح عدن و مقابله با دزدان دریایی ایراد می‌کنم. تجربیات حوزه دریایی ایران نکته بسیار مهمی است که مورد توجه کشورها قرار گرفته و ما در ملاقات‌های دوجانبه نیز از توانمندی جمهوری اسلامی در برقراری امنیت صحبت خواهیم کرد.


فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: ایتالیایی‌ها قبلا میهمان ما در بندرعباس بودند و علاقه‌مند به استفاده از تجربیات جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در خلیج عدن هستند.


به گزارش آنا، یازدهمین همایش دریایی منطقه‌ای به مدت چهار روز از 17 تا 20 اکتبر (25 تا 28 مهر) در شهر ونیز برگزار می‌شود. در این همایش چهار روزه فرماندهان نیروی دریایی 50 کشور جهان به بحث و تبادل نظر درباره مقابله با فعالیت‌های غیر قانونی، نوآوری فنی و تقویت همکاری‌ها در بخش امنیت دریایی به میزبانی نیروی دریایی ایتالیا می‌پردازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته