دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1396 - 10:51
رحمانی‌فضلی:

گشایش‌های بیشتری در دو سال پایانی دولت یازدهم حاصل شد

وزیر کشور گفت: دولت یازدهم در ابتدای کار با مشکلاتی از جمله تشدید تحریم‌ها، تورم بالای ٤٠ درصد و رشد اقتصادی منفی و... رو‌به‌روبود اما در دو سال پایانی عمر دولت یازدهم گشایش‌های بیشتری حاصل شد.
کد خبر : 222836

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، عبدالرضا رحمانى‌فضلى وزیر کشور صبح امروز در سفر به استان مرکزی با حضور در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در این استان با آیت‌الله درى نجف‌آبادى دیدار و گفت‌وگو کرد.


وزیر کشور در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به آیت‌الله دری نجف‌آبادی خطاب به وی گفت: شمابه عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در چهار سال گذشته با دولت بهترین نوع تعاملات را در سطح استان داشتید و با توجه به شرایط این استان و مشکلات آن قطعا اگر حمایت‌ها و راهنمایی و هماهنگی‌های جنابعالی نبود کارها به نحو احسن پیش نمی‌رفت.


وی ادامه داد: دولت یازدهم در ابتدای کار با مشکلاتی از جمله تشدید تحریم‌ها، تورم بالای ٤٠ درصد و رشد اقتصادی منفی و... رو‌به‌رو بود اما بعد از برجام و به‌ویژه در دو سال پایانی عمر دولت یازدهم گشایش‌های بیشتری حاصل شد و استان مرکزی توانست گام‌های مناسبی بردارد که باید در ٤ سال آینده جهش بزرگ‌تری را در همه ابعاد شاهد باشیم.


رحمانی‌فضلی اظهارکرد: در موضوع تغییر استاندارن و مدیران که صورت گرفته از آقاى زمانى قمی در جای دیگری استفاده خواهیم کرد که بر این اساس باید جایگزینی برای ایشان انتخاب می‌کردیم که با سیاست که داشتیم و آقای روحانی هم بر آن تاکید دارد این بوده که در ابتدای این تغییرات هماهنگی نسبی در استان شکل بگیرد تا در ادامه کارها با هماهنگی بیشترى پیش برود. البته کار با این شکل مقداری مشکل است اما چون نتایج آن خوب است مشکلات آن هم قابل تامل و قابل قبول است البته در استان مرکزی مشلی در این زمینه نداشتیم.


وزیر کشور افزود: سیدعلی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی دارای سوابق خوب اجرایی بوده و آشنا به مسائل منطقه و استان مرکزی است.


وی گفت: با توجه به سوابق اجرایی، تقنینی و قضایی که جنابعالی داشته‌اید انشالله مسائل مورد نظر خود را مطرح کرده تا با همکارى و وحدت بتوان کارها را در استان پیش برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته