دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مهر 1396 - 10:25
صدر خبر داد:

آغاز ثبت‌نام تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام‌نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور اعلام کرد ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام‌نور از 29 مهرماه آغاز و تا 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر : 222809

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از دانشگاه پیام‌نور، محمد محسن صدر گفت: «داوطلبان می‌توانند با اطلاع از رشته‌های تحصیلی واحدها و مراکز دانشگاه پیام‌نور از طریق سایت این دانشگاه، با به همراه داشتن مدارک به مرکز و یا واحد انتخابی خود مراجعه و ثبت‌نام کنند.»


او ادامه داد: «همه داوطلبان بلافاصله پس از ثبت‌نام می‌توانند در کلاس‌های درس شرکت کنند.»


طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مدارک مورد نیاز ثبت‌نام شامل؛ اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضا و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش، گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند، اصل شناسنامه و 2 برگ کپی از صفحات آن، اصل کارت ملی و 2 برگ کپی از آن، شش قطعه عکس 4×3 تهیه شده در سال جاری و مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول است.


پذیرفته‌شدگان باید به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه‌ تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش ‌و پرورش محل تحصیل خود را درخواست کنند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. پذیرفته‌شدگان حتما نام ‌رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام کنند.


متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا در صورت عدم پاسخ مراکز و واحدهای دانشگاه، می‌توانند با شماره تلفن 22442053-021 تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته