دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با آنا

روز جمعه طرفدار استقلال نیستم/ هیچ تعارفی ندارم و برای برد تیمم تلاش می‌کنم

سرمربی نساجی گفت: روز جمعه حریفی به نام استقلال دارم که من آن روز طرفدار این تیم نیستم و تمام تلاشم را برای برد نساجی می‌کنم.
کد خبر : 222796

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال نساجی قائمهشر این روزها نتایج خوبی در لیگ دسته اول می‌گیرد و مهدی پاشازاده در راس کادر فنی این تیم عملکرد خوبی از خودش به جا گذاشت. نساجی باید در جام حذفی روز جمعه به مصاف استقلال تهران برود و این بازی برای پاشازاده که خودش یک استقلالی است هیجان زیادی دارد و اولین تقابل این مربی با تیم محبوبش به حساب می‌آید.


مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد نساجی در لیگ دسته اول گفت: «ما از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم و خدا را شکر می‌کنم که موفق شدیم با نتایج خوبی که کسب کردیم با هواداران ارتباط برقرار کنیم. همه ما دست به دست هم می‌دهیم تا بتوانیم در این فصل عملکرد خوبی داشته باشیم و در نهایت لیگ برتری شویم.»


وی در رابطه با اختصاص 2 سهمیه برای صعود تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر بیان کرد: «قطعا درنظر گرفتن 2 سهمیه صعود برای تیم‌های لیگ یکی کم است و تنها چیزی که ما را آزار می‌دهد شفاف نبودن این مساله است. سال گذشته آقایان اعلام کردند تصمیم هیات رئیسه بود و در این فصل هم بعد از شروع فصل هیچ چیز برای تیم‌ها روشن شده نبود. تصمیمی که آقایان گرفتند اصلا فوتبالی نیست و اینکه چه افرادی به آنها اجازه داد که این تصمیم گرفته شود جای خود دارد. حداقل یکی از این افراد با دلایل منطقی توضیح دهند که چرا این تصمیم گرفته شد تا تیم‌های لیگ یکی هم قانع شوند.»


سرمربی نساجی در رابطه با تقابل این تیم در جام حذفی مقابل استقلال افزود: «بازی مهمی برای ما در جام حذفی است. با یک تیم بزرگی که سابقه کسب عنوان قهرمانی در آسیا را دارد بازی داریم. این بازی از هر جهت برای ما حساس است و می‌خواهیم تجربیات لازم را در این دیدار کسب کنیم.»


وی در مورد تاثیر حضور «شفر» در استقلال گفت: «در فوتبال ایران مربیان خارجی زیادی مشغول کار شدند اما تعداد کمی از آنها نتیجه گرفتند. مربیان خارجی خودشان را خیلی زود با فرهنگ ما وفق می‌دهند اما متاسفانه مشکل از ماست که نمی‌توانیم به آنها فرصت کار کردن بدهیم. شفر هم به عنوان یک مربی آلمانی که نظم و انظباط را سرلوحه کارش قرار می‌دهد قطعا تجربه زیادی دارد اما باید مدیران استقلال فضا را برای کار کردن او فراهم کنند.»


پاشازاده افزود: «در سال‌های گذشته مربیان آلمانی زیادی مانند «زوبل»، «یورگن گده»، «رولند کخ» و سایر مربیان در ایران کار کردند اما هر کدام به نحوی در فوتبال ما مشکل داشتند. امیدوارم این مشکلات برای «شفر» پیش نیاید و او بتواند برنامه‌هایش را در استقلال پیاده کند.»


بازیکن سابق استقلال در مورد اولین تقابلش روی نیمکت مربیگری مقابل تیم سابقش گفت: «اولین بار است که به عنوان مربی مقابل استقلال قرار می‌گیرم. روز جمعه گوشت و پوست استخوان من نساجی است و هیچ تعارفی ندارم و آن روز فقط به برد تیم خودم فکر می‌کنم. آن روز طرفدار نساجی هستم اما از فردا دوباره استقلالی می‌شوم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب