دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد:

وفاق، همدلی و احترام متقابل عامل افزایش سلامت روانی و بازدهی در کار است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد عنوان کرد: کارکنان با همکاری و احترام متقابل در محیط کاری، ایجاد جو صمیمی، همفکری و وفاق باعث افزایش سلامت روانی و بازدهی کاری در محیط های سازمانی و اداری می‌شوند.
کد خبر : 222743

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی فیروزنیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، همراه معاون پژوهش و فناوری واحد بجنورد از دانشکده‌های پرستاری و مامایی و فنی و مهندسی این واحد دانشگاهی بازدید کرد.


فیروزنیا در جمع استادان و کارکنان این دو دانشکده، اخلاق مداری، تلاش همگانی، همدلی، نظم و سرعت بخشیدن به امور مربوط به پاسخگویی و رفع نیازها و مشکلات دانشجویی را مورد تاکید قرار داد.


رئیس واحد بجنورد اظهار کرد: «باید از فرصت پیش آمده در استقبال از داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته های پزشکی، علوم پزشکی و پیراپزشکی استفاده کنیم و با برنامه ریزی در راستای توسعه رشته های پیراپزشکی گام برداریم.»



فیروزنیا با تاکید بر توسعه کیفی آموزش در دانشگاه افزود: «علاوه بر توسعه کمی و افزایش رشته های تحصیلی و گروه های آموزشی باید به کیفی سازی و رشد و توسعه کیفی در امور آموزشی و پژوهشی نیز توجه ویژه ای شود زیرا رشد و تعالی کشور از دل تربیت و پرورش افراد خلاق، کارآمد و محقق میسر خواهد شد.»


رئیس دانشکده پرستاری و مامایی واحد بجنورد هم اظهار کرد: «دانشکده پرستاری و مامایی پتانسیل لازم برای گسترش رشته‌های پیراپزشکی را دارد و در سال جدید تحصیلی نیز دانش آموزان ممتاز دبیرستان ها با نمرات بالای آزمون، دو رشته پرستاری و مامایی را به عنوان رشته های دانشگاهی خود انتخاب کرده اند.»


اکبر علی بابایی با ارائه گزارشی از فعالیت های دانشکده پرستاری و مامایی خاطرنشان کرد: «برگزاری آزمون جامعOSCE، تهیه کتابچهLog BOOK، تشکیل کانونی برای شناسایی دانش آموختگان پرستاری و مامایی شاغل در محیط های مختلف پزشکی و پیراپزشکی و .... از فعالیت های در دست اقدام توسط استادان این گروه است.»


دکتر جواد عبدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد بجنورد نیز گزارشی از تعداد پذیرفته شدگان در سال تحصیلی جدید در دانشکده ها، راه اندازی اتاق دفاعیه دانشکده و فعالیت های بخش های مختلف دانشکده از جمله آزمایشگاه ها، باشگاه پژوهشگران جوان، کلاس های آموزشی و .... ارائه کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته