دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1396 - 16:41
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان :

سما استان خوزستان به عضویت کمپین «من یک سپاهی هستم» درآمد

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان اظهار کرد: مجموعه سما در پاسخ به گستاخی‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا به عضویت کمپین «من یک سپاهی هستم» درآمدند.
کد خبر : 222654

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهرداد افشون گفت: «با توجه به گستاخی­‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا ما مجموعه سما استان خوزستان یک دل و یک صدا با عضویت در کمپین فوق با افتخار، هم صدا با رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران فریاد می‌زنیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان خوزستان با بیان اینکه اهمیت فداکاری­های سپاه پاسداران در زمان جنگ تحمیلی و پس از آن باید به دانش آموزان و دانشجویان یادآوری شود افزود: «با توجه به تأکید دکتر زرهانی رئیس سازمان سما، امیدواریم فرهنگ مقاومت و سپاه در کتاب‌های درسی دانش آموزان و دانشجویان وارد شده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماد امنیت، آسایش، عزت‌مندی و افتخار ایران اسلامی ثبت و معرفی شود.»


افشون اضافه کرد: «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کیان انقلاب اسلامی و از همه مستضعفان و آزادگان جهان حمایت و پشتیبانی می‌کند. نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و تروریستم در منطقه غیرقابل انکار است. سپاه، به عنوان بخشی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با رشادت‌های افتخار آمیز و تاریخی مانع محکمی در برابر تروریست‌های تکفیری و عامل بازگشت تدریجی آرامش برای مردم منطقه بوده و بی تردید در حفظ حاکمیت ملی و تمامیت ارضی منطقه مؤثر بوده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع از تمامیت ارضی کشور در برابر رژیم بعث، قهرمان ملی ایران است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته