دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
شهردار منطقه 6 تهران در نشست خبری:

درختی به عمد در حاشیه ولیعصر قطع نشده است/ پارک سوار بیهقی شاید پارکینگ مصلی شود

شهردار منطقه 6 تهران با بیان اینکه درختی به عمد در حاشیه خیابان ولیعصر قطع نشده است، گفت: از آنجا که پارکنیگ بیهقی جزئی از اراضی عباس آباد محسوب می‌شود بنابراین ممکن است پس از مطالعات به پارکینگ مصلی تبدیل شود.
کد خبر : 22264

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، عظیم بابایی در نشست خبری خود با اعلام این خبر افزود: طرح‌های مطالعاتی برای نشان دادن عدم معارضات بین بیهقی و مصلی در حال بررسی است اما این بررسی‌ها تنها در مرحله تحقیق بود و هیچ اقدام عملی تاکنون در این خصوص انجام نشده است.


40 درصد از پروانه‌های ساختمانی سال 93 کاهش یافته است


شهردار منطقه 6 تهران در ادامه با بیان اینکه سال 93 به علت شرایط اقتصادی صدور پروانه با استقبال کمتری از سوی مردم مواجه بوده است، گفت: سال گذشته 40 درصد و امسال حدود 30 درصد افت صدور پروانه ساختمان را داشته‌ایم که امیدواریم این شرایط بهبود یابد.


وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار آنا در خصوص قطع درختان حاشیه ولیعصر گفت: به جز درختانی که در طوفان شکسته شدند هیچ درختی به عمد در حاشیه ولیعصر قطع نشده و فقط بعضی از آنها به علت مشکلاتی که برای شهروندان ایجاد می‌کردند سر بر شده‌اند.


وی افزود: سال گذشته 2 هزار درخت با بن 13 ساله در حاشیه ولیعصر کاشته شد که مورد استقبال عموم قرار گرفت.


در ادامه این نشست بابایی از افتتاح 74 پروژه در منطقه 6 تهران خبر داد و گفت: از آنجا که این منطقه قلب تهران محسوب می‌شود بنابراین 74 پروژه کلیدی از جمله پروژه‌های فرهنگی ورزشی به زودی در این منطقه افتتاح خواهد شد.


وی افزود: منطقه 6 تهران دارای یک و نیم میلیون جمعیت شناور است بنابراین بایستی سرانه‌های فرهنگی ورزشی مناسبی داشته باشد بنابراین تصمیم گرفتیم تا 20 هزار متر مربع به فضاهای فرهنگی ورزشی منطقه اضافه کنیم که یکی از آنها مجموعه شهربانو با مجموعه‌ای از خدمات مختلف برای بانوان و مجموعه جهان آرا است. همچنین 9 هزار و 700 متر مربع چمن مصنوعی هم در این منطقه ایجاد شده است.


شهردار منطقه 6 تهران همچنین از احداث 4 خط بی آر تی در این منطقه خبر داد و گفت: به زودی این 4 خط راه‌اندازی خواهند شد.


وی همچنین به معضل کم آبی در شهر تهران اشاره کرد و افزود: از آنجا که منطقه 6 تهران دارای پارک‌های بزرگی همچون لاله و ساعی هست که نقش فرامنطقه‌ای دارند بنابراین تلاش کردیم مخازن ذخیره آب را برای این بوستان‌ها ایجاد کنیم تا در مصرف آب نیز صرفه جویی کرده باشیم.




انتهای پیام/

برچسب ها: مصلی تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته