دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش دو فیلم «شاهزاده خانم مونونوکه» و «مردگان» در سینما قلهک

دو فیلم «شاهزاده خانم مونونوکه» و «مردگان» امروز 19 خرداد در سینماتک قلهک نمایش داده می‌شود.
کد خبر : 22258

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سینماتک قلهک، فیلم «شاهزاده خانم مونونوکه» (Princess Mononoke) به کارگردانی هایائو میازاکی و فیلم «مردگان» (The Departed) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در دو سانس 18:30 و 23:30 سه‌شنبه 19 خرداد در سینما تک قلهک نمایش داده می‌شود.


فیلم «شاهزاده خانم مونونوکه» (Princess Mononoke) تولید کشور ژاپن و محصول توشیو سوزوکی » است که داستان این فیلم نبردی شگفت‌انگیز میان خدایان حیوانات در جنگل و انسان‌ها را شرح می‌دهد و شاهزاده آشیتاکا̎ی جوان (ماتسودا)، پس از حمله یک گراز اهریمنی دچار بیماری لاعلاجی می‌شود و تنها راه نجاتش یافتن پادزهر است.


همچنین فیلم «مردگان» (The Departed) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی ویلیام ماناهان درست شده و خلاصه داستان این فیلم بدین شرح است که یکی از ماموران اداره پلیس شهر بوستون به اسم بیلی کاستیگان از سوی دو تن از فرماندهانش یعنی کاپیتان کوئینان و سرجوخه دیگنام ماموریت پیدا می‌کند تا به صورت ناشناس در تشکیلات یک باند گانگستری بسیار مهم و خطرناک که رهبری آن برعهده فردی به اسم فرانک کاستلو است، نفوذ کند تا خبرهای آنجا را به اداره پلیس منتقل کند.


از سوی دیگر یکی از افراد مهم و وفادار به کاستلو به اسم کالین سالیوان بعنوان یک پلیس به اداره پلیس شهر می‌پیوندد تا برای کاستلو خبرچینی کند. پس از گذشت مدتی از این اتفاقات بیلی پی می‌برد که گانگسترها یک جاسوس در اداره پلیس دارند و کالین نیز از سوی دیگر متوجه می‌شود فردی در تشکیلات آنها برای اداره پلیس جاسوسی می‌کند. با این وجود کالین و بیلی از ماموریت و هویت واقعی همدیگر اطلاعی ندارند و هر کدام در تلاشند تا هر چه زودتر فرد جاسوس را به دام بیندازند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته