دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1396 - 13:03
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

حرکت نابخردانه آمریکا علیه سپاه روسیاهی استکبار را در پیش دارد

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری اعلام کرد: حرکت نابخردانه آمریکا علیه سپاه  افزایش بیش از پیش محبوبیت سپاه در قلوب آزادگان جهان و روسیاهی استکبار را در پیش خواهد داشت.
کد خبر : 222517

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد ابوالقاسم دولابی نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در واکنش به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:


بسم الله الرحمان الرحیم
رحمت و رضوان خدا برامام راحل عظیم الشان که شجره طیبه سپاه را غرس نمود؛ مولود مبارکی که آن یارسفرکرده، در وصفش فرمود؛ اگر سپاه نبود کشور هم نبود.


سپاه، امروزبه درخت تنومندی بدل گشته که اگر نبود؛ آرامش و امنیتی در منطقه ما یافت نمی‌شد.


شجره طیبه‌ای که همچون سرو در مقابل طوفان‌های سرخ و سیاه که از شرق و غرب می‌وزد ایستاده و اینک مورد حمله بیش از پیش شیطان بزرگ و ایادی آن قرار گرفته است و بانیان اصلی تروریست‌های تکفیری با کینه‌ای که از زخم‌های حمله موشکی سپاه به داعش، به دل گرفته‌اند؛ این میراث گرانبهای امام راحل را مورد تهدید و تحریم خود قرار داده‌اند.


دشمنان ما بدانند که نقشه‌های شومشان این بار نیز نقش بر آب است و ملت ایران همچون گذشته در کنار پاسداران انقلاب اسلامی و با اقتدای به سیدالشهداء(ع) در برابر زورگویی‌ها ایستادگی خواهد کرد.


این حرکت نابخردانه طبق نص صریح "و مکروا و مکر الله و الله خیرالماکرین" افزایش بیش از پیش محبوبیت سپاه در قلوب آزادگان جهان و روسیاهی جبهه کفر و استکبار را در پیش خواهد داشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته