دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1396 - 12:22
بیگی به آنا خبر داد

هفته جاری، آخرین مهلت وزیر اقتصاد در پرداخت مطالبات سپرده‌گذاران کاسپین

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از پایان مهلت وزارت اقتصاد‌ و‌دارایی در پرداخت مطالبات 98 درصد از سپرده‌گذاران‌ موسسه مالی و اعتباری‌ کاسپین تا پایان این هفته خبر داد.
کد خبر : 222493

احمدعلیرضا‌‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به دستور جلسه آینده فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در خصوص مطالبات مردم از صندوق‌ها و موسسات مالی و اعتباری گفت: با توجه به جلسه گذشته فراکسیون با مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصاد و دارایی، پیرامون موضوع موسسات مالی، مقرر شد که 98 درصد از سپرده گذاران به اموال خود دست یابند.


وی افزود: دو درصد باقی مانده نیز مربوط به سپرده‌گذارانی با ارزش مالی 5 هزار میلیارد تومان است که وضعیتشان از طریق دستگاه قضایی روشن خواهد شد.


عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، با بیان اینکه آخرهفته جاری باید تمام مطالبات 98 درصد از سپرده‌گذران موسسه مالی و اعتباری کاسپین پرداخت شود، ادامه داد: در اولین جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، کرباسیان به ارائه گزارش در خصوص روند بازگرداندن اموال سپرده گذاران کاسپین و دستور کار این وزارتخانه در مورد سایر موسسات مالی و اعتباری مشابه خواهد پرداخت.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه نمایندگاه ملت پیگیر خواسته‌های مردم هستند تا بتوانند پاسخ روشنی به موکلین خود در حوزه‌های انتخابیه بدهند، ادامه داد: به هر ترتیب تا پایان این هفته بخش قابل توجهی از جمعیت سپرده‌گذاران به حق خود خواهند رسید.



انتهای پیام/

برچسب ها: خبرگزاری‌آنا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته