دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1396 - 11:31
دهقان در گفت‌وگو با آنا:

فعالان سیاسی پیام انقلاب را به جهانیان منعکس کنند/ واکنش نتانیاهو به پیام ظریف بیان جایگاه رسانه در جهان است

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال‌وتوسعه واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیام ظریف را نشان دهنده جایگاه ویژه رسانه در جهان امروز دانست.
کد خبر : 222455

غلامعلی دهقان عضو شورای مرکزی حزب اعتدال‌وتوسعه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درباره واکنش نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و درخواست بستن صفحه توئیتری محمد جواد ظریف با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه، اظهارداشت: رسانه در زمان کنونی می‌تواند برای صاحبان فکر مقبولیت و مشروعیت همراه داشته باشد.


وی افزود: واکنش نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیام‌های وزیر امورخارجه کشورمان نشان می‌دهد نقش آفرینی رسانه‌ها و به خصوص شاهراه‌های اطلاعاتی بسیار فراوان بوده تأثیرگذارند. لذا فعالان عرصه سیاسی کشور و به خصوص شخصیت‌هایی که نامی فراتر از کشور دارند و در عرصه بین الملل شناخته شده‌اند باید به صورت برجسته در شاهراه‌های اطلاعاتی و ارتباطی فعال باشند تا از این طریق پیام انقلاب اسلامی و نظام برآمده از این انقلاب را به جهانیان منعکس کنند.


عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با بیان اینکه خواسته‌های نامشروع و نامعقول رژیم صهیونیستی کم نیست، اظهارداشت: افزون‌خواهی آنان طی سال‌های پس از جنگ جهانی دوم سبب شد تا بدون توجه به قطعنامه‌های بین‌المللی پیشروی جغرافیایی خود را در منطقه غرب آسیا بیشتر کنند.


دهقان به زیر پا گذاشتن قطعنامه 242 سازمان ملل مبنی بر خروج از اراضی اشغالی در 1967 میلادی اشاره و خاطرنشان کرد: این رژیم اشغالگر صهیونیست که به هیچ قرارداد و قطعنامه بین‌المللی پایبند نیست، چگونه به خود اجازه می‌دهد برای دیگران تعیین تکلیف کند پس صاحبان این رژیم کودک‌کش بهتر است از قبل از اینکه برای دیگران نسخه بپیچند خود به توصیه‌هایی که باید به آن عمل کنند متعهد باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته