دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1396 - 14:24
آنا گزارش می‌دهد

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در تجمع ضد استکباری دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی/ 8

موج اعتراض و انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» امروز هم ادامه داشته و با فریاد ضد استکباری خود به لفاظی‌ها و سخنان نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا علیه دولت و ملت ایران پاسخ دادند.
کد خبر : 222434

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، دانشجویان، کارمندان و مجامع و تشکل های اسلامی سیاسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز هم بعد از نماز ظهر و عصر با تجمع و راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند و با صدور بیانیه این اقدام را محکوم کردند.


استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود با محکوم کردن سخنان سخیف، بی‌پایه و ضدایرانی ترامپ رئیس جمهور امریکا دست به تجمع اعتراض‌آمیز زدند و با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل علاوه بر محکومیت این سخنان، نام خلیج همیشگی فارس را به یاوه گویان غربی گوشزد کردند و حمایت خود را از سپاه و دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.



تجمع کنندگان پس از سردادن شعارهایی در واکنش به اظهارات توهین آمیز ترامپ، به طرف مسجد دانشگاه راهپیمایی کرده و در بیانیه پایانی مراسم ضمن اعتراض به سخنان بی محتوا و مملو از هتاکی و یاوه‌گویی رئیس جمهور آمریکا، اعلام کردند که ما دانشگاهیان واحد دورود تا آخرین نفس و قطره خون پشتیبان نظام اسلامی، ولایت فقیه، دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم بود و لحظه ای در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام و نابودی کامل استکبار و صهیونیست،غفلت ننموده و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.


در پایان مراسم نیز نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌ الاسلام میرآفتابی در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) واحد دورود برگزار شد.


دانشجویان، استادن و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا تجمع کردند.



دانشگاهیان با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» و با در دست داشتن دست نوشته‌هایی با این مضامین اظهارات بی‌پایه و اساس ترامپ را محکوم کردند.


در این تجمع، شرکت‌کنندگان در قالب بیانیه‌ای با تأکید بر بیان مقام معظم رهبری که فرمود «تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم» حضور غیرتمندانه نیروهای غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جبهه‌های مبارزه با تروریسم را ستوده و بر مقابله با زیاده خواهی ها و مطامع آمریکا این تروریست بالذات و صهیونیسم جهانی تأکید کردند .


در بخشی از این بیانیه آمده است: ما دانشجویان، استادان و کارکنان با بصیرت دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده همانند همه مردم ایران علاوه بر محکوم کردن سخنان گستاخانه رئیس جمهور آمریکا و دیگر حامیانش به آنان اعلام می‌داریم: ما ملت ایران تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان در کنار یکدیگر ایستاده ایم و در راه مقابله با صهیونیسم جهانی دست از مبارزه بر نخواهیم داشت.


به گزارش خبرگزاری آنا از آزادشهر استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با تجمع در محوطه دانشگاه و سردادن شعارهای ضد آمریکایی انزجار خود را از حرف های تکراری و اتهامات واهی همچون همیشه پوچ و بی ارزش رئیس جمهور آمریکا نسبت به دولت و ملت غیور ایران ابراز داشته و حمایت خود را از کشورهای مظلوم منطقه در مبارزه با رژیم های جبار و استکباری اعلام کردند.



در بخشی از این بیانیه آمده است: تحریف نام تاریخی خلیج فارس و توهین به نهاد مردمی و مقدس سپاه پاسداران که نماینده عزت و عظمت ملت ایران در طول تاریخ انقلاب است ، آمریکا را به منفورترین چهره حکومتی نزد ایرانیان تبدیل کرده است و تاریخ نشان داده که ملت ایران در برابر گستاخی ها و زیاده خواهی های دشمن سر تسلیم فرود نیاورده و همواره در مقابل آنان خواهد ایستاد.


ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست های خبیثانه استکبار در منطقه را عمیقا می شناسد و قاطعانه و با قدرت و با موجودیت نیروهای مسلح به خصوص نهاد مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنی به آنان خواهد داد.


استادان، دانشجویان، کارکنان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با تجمع و سردادن شعارهای ضد استکباری ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نشان دادند این تجمع که با سخنرانی سرگرد ستاری فرمانده بسیج ناحیه مقاومت صفاشهر برگزار شد.



بیانیه ای نیز در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: استقبال دیکتاتورهای منطقه و نخست وزیر رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در برابر انتقاد صریح و بی درنگ جامعه جهانی به خوبی حکایت از آن دارد که این سخنان تا چه حد بی اساس، دروغ و بدور از واقع بینی بوده است.


ایران اسلامی در دفاع از خویش مصمم است و هیچ فرد و گروه و قدرتی نمی تواند به بهانه های واهی و برای خوش کردن دل اتحاد شوم صهیونیست ها و سعودی ها، با تهدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحریم، خللی در عزم دفاعی ایران بوجود آورد.


سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول هشت سال دفاع مقدس، در کنار برادران ارتشی و بسیجی خود سینه سپر کرد تا با وجود تمام حمایت های آمریکا و متحدان سعودی و صهیونیستی اش، دست صدام را در تعرض به خاک پاک ایران از بازو قطع کند، همواره از پشتیبانی آحاد ملت ایران برخوردار بوده است.


استادان، دانشجویان، کارمندان و تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد همگام با دانشگاهیان سراسر کشور امروز قبل از نماز ظهر و عصر و در جوار مزارمطهر شهدای گمنام دانشگاه با سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند و با صدور بیانیه ای این اقدامات را محکوم کردند.



در بخشی از این بیانیه آمده است: سپاه رکن امنیت آفرین و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و امروز در خط مقدم رویارویی با دسیسه ها و توطئه‌های غربی– عربی – صهیونیستی قراردارد و باشد تا آمریکا از این اقتدار عصبانی باشد و از این عصبانیت بمیرد که مرگ براو باد.


موضع یاوه گویانه رئیس آمریکایی، گواه ضعف، سردرگمی و وحشت پنهان شیطان بزرگ در مقابل پیروان عاشوراست. دنیا بداند: ایران سربلند اسلامی تا همیشه تاریخ، در خط ولایت برای صیانت از ارزشهای انسانی و اسلامی و دفاع از مظلومان عالم، ایستاده است و بدخواهان را مجال زیاده خواهی نخواهد داد.


امروز خون غیرت و جرات حججی ها در رگ های جوانان و دانشجویان ما جاری ست و دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان آن، یک صدا فریاد حق طلبی و مقاومت سر می دهند و اعلام می دارند که هوشمندانه و مدبرانه در مقابل مرکز توطئه جهانی یعنی آمریکا، تمام قد و انقلابی ایستاده اند.



استادان، کارکنان و دانشجویان واحد ساری با تجمع در این واحد دانشگاهی اعتراض و انزجار خود را نسبت به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا اعلام کردند.


دانشگاهیان در این تجمع در کنار قبور شهدای گمنام، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و یک بار دیگر با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.


سخنرانی دکتر فاطمه هاشم نژاد و قرائت بیانیه بسیج دانشجویی و امضای طومار ضد آمریکایی و حمایت از سپاه پاسداران از برنامه های این تجمع بود. در این تجمع دکتر نیازآذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی و میهمانان استانی حضور داشتند.


در تجمع ضد آمریکایی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری بسیج دانشجویی این واحد هم با صدور بیانیه ای انزجار و تنفر خود را از دولت آمریکا و دونالد ترامپ رییس جمهور آن اعلام کرد.


بخشی از متن این بیانیه به شرح زیر است: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا مظهر استعمار و استبداد بین المللی است.کشوری که بارها و بارها زمینه ساز جنگ، خشونت و نسل کشی در جای جای این کره خاکی بوده و همواره درصدد ایجاد جنگ و تفرقه میان امت های واحد در دنیای امروز بوده است.


حال این روزها رئیس جمهور هتاک و کوته فکر آمریکایی بر علیه مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران زبان به توهین و تهدید می گشاید. رئیس جمهور نژاد پرست و روان پریش آمریکایی،دولت و مردم ایران را تروریست خطاب می کند گویی خاطرات نسل کشی سربازان آمریکایی اش در عراق، ویتنام، سوریه و یمن را فراموش کرده که با انواع سلاح های اتمی و شیمیایی به جنگ با مردم مظلوم و کودکان بی دفاع این کشورها رفته و میلیون ها خانواده را داغدار جگر گوشه هایشان کرده است.


آمریکایی که با همکاری کشورهای اروپایی و با حمایت های مالی و در اختیار گزاشتن انواع سلاح های ویرانگر خود موجب ایجاد فرقه ای وحشی و سست مذهب به نام داعش شده که بی شک جنایت کار ترین قوم روی زمین است حال ترامپ، مردم شریف ایران را حامی تروریست خطاب می کند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هیات رئیسه، استادان، کارکنان، دانشجویان، بسیج دانشجویی و استادان، تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویی واحد اهواز پس از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واحد با سر دادن شعارهای ضد استکباری «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و با پلاکاردهایی با همین مضمون نفرت و انزجار خود نسبت به اظهارات اهانت آمیز رئیس جمهور آمریکا اعلام و با قرائت بیانیه ای آن را به شدت محکوم کردند.



تجمع کنندگان با اعلام حمایت از فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افزایش توان بازدارندگی، موشکی و نظامی کشور به عنوان حقی مسلم و تاکید بر نام بلند خلیج همیشه فارس به عنوان یک واقعیت تاریخی در راستای مقابله با توطئه و نقشه دشمنان منطقه ای و جهانی با تجدید پیمان دوباره با آرمان های حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بر اتحاد مسئولین و مردم در مقابله با دسیسه های جدید دشمنان اسلام تاکید کردند.


حجت الاسلام عبدالباری جوانمردزاده رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان نیز که به عنوان سخنران در جمع تجمع کنندگان به fdhk مطالبی پرداخت، با تشریح جنایات آمریکای غاصب در ادوار مختلف خصوصا پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه اقدامات چند سال اخیر در منطقه و ناکامی های بزرگ در این راستا آن را دشمنی و سندی از خصومت آمریکا با ملت بزرگ ایران برشمرد.


ما جمعی از کارکنان (اعضای هیات علمی وکارمندان) و دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد لاهیجان با محکوم کردن اظهارات بی‌ارزش رئیس جمهور آمریکا و اعلام حمایت از مواضع انقلابی مسئولان نظام بر ادامه روند استکبار ستیزی مبتنی بر مبانی اعتقادی شیعی و اصول مسلم عقلی و انسانی تأکید نموده و صحه می‌گذاریم.


توهین آشکار رئیس جمهور گستاخ و نامتعادل آمریکا به ملت و تاریخ ایران و نادیده انگاشتن این امر مسلم که خلیج فارس تا ابد خلیج فارس بوده و باقی خواهد ماند، نتیجه‌ای جز افزایش همگرایی در داخل نخواهد داشت و نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری همان مسیر طراحی شده توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی رادرراستای حق‌جویی و حمایت از ملل مظلوم جهان طی می‌نماید؛ امری که در سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی و جمیع ارکان نظام و موضعگیری صریح و هماهنگ مسئولین و قاطبه مردم عزیز و گرامی قابل مشاهده است.


اکنون تنها مسیرمقابله با زیاده خواهی آمریکا ورژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و همسویی گروهک تروریستی منافقین با آنها، تقویت روحیه اتحاد ووحدت ملی تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و حمایت قاطع از مؤلفه‌های اقتدار و قدرت دفاعی به ویژه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افزایش بنیه‌ اقتصادی کشور با ایمان به قدرت اقتصاد مقاومتی است.


استادان، کارمندان و دانشجویان بسیجی دانشگاه های شهرستان بیله سوار مغان با تجمع در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، نفرت و انزجار خود از یاوه گویی های رئیس جهور آمریکا را به گوش جهانیان رساندند.



تجمع کنندگان با صدور بیانیه ای از هرگونه بی احترامی و یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا به ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی را محکوم کردند.


در این بیانیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان بازوی قدرتمند نظام مقدس جمهورای اسلامی ایران یاد شده که همواره در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی در مقابل تروریست ها و زورگویان و یاوه گویان استوار ایستاده است و مدافع مظلومان جهان بوده و پاسداران واقعی حرم اهل بیت هستند.


در این تجمع حاج صادق مرادی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله سوار مغان از سخنان موهون و بی پایه و اساس و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقاد کردند و این سخنان را نشانه غرب زدگی و پوچ و پوشالی بودن نظام سلطه دانستند.


در پایان تجمع کنندگان با فریادهای الله اکبر حمایت های خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته