دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1396 - 09:01
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:

تعمیق‌بخشی مفاهیم انقلاب به تأسی از راه و منش امام حسین(ع) ضروری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با توجه به دشمنی‌ها و کینه توزی‌هایی که با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود، تعمیق بخشی مفاهیم انقلاب اسلامی به تأسی از راه و منش سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ضرورت دارد.
کد خبر : 222363

به گزارش خبرنگار آنا، همزمان با برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر حسین مظفر وزیر پیشین آموزش و پرورش، سردار شهابی فر از سرداران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولان فرهنگی استان، مدیران کل، روسای مراکز آموزشی، استادان، طلاب و دانشجویان پیام دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده معظم شهدای این دانشگاه آزاد اسلامی از سوی آرمین محمودی رئیس واحد یاسوج قرائت شد.



متن پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
«و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون»
«کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است، ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت.» سوره بقره، آیه 154
«سلام خدا بر ارواح طیبه شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه شهیدان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد. ارادت خود را به خانواده های این عزیزان و جامعه فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی آن استان ابراز می دارم.


دانشجویان شهید، این‌ یقین‌ را پدید می‌آورند که‌ ایثار و از خودگذشتگی از سر آگاهی‌ و با اراده‌‌ روشن‌بینانه‌ بوده‌ است‌ و این‌ مسئله ارزش‌ عمل‌ را مضاعف‌ می‌کند، دانشجویان‌ شهید سرآمدان ‌ایمان‌ و ایثار‌ به شمار می آیند که در راه پاسداری از کیان کشور و آرمان های اسلام درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند و امروز به برکت شهیدان عزیز، ایران اسلامی در امنیت و آرامشی مثال زدنی به سر می برد.


برگزاری یادواره ایثار و شهادت، فضای دانشگاه را عطرآگین کرده و ثمره این یادواره می تواند الگوهای جاودانه ای را به جوانان کشور هدیه کند. بی تردید زنده نگه داشتن راه شهیدان و فرهنگ ایثار در فضای دانشگاهی، چراغ راه هدایت جامعه و منبع بیکران تحقق آرمان های انقلاب اسلامی است.


مسلما با توجه به دشمنی‌ها و کینه توزی هایی که با نظام جمهوری اسلامی ایران می شود، تعمیق بخشی مفاهیم انقلاب اسلامی به تأسی از راه و منش سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) ضرورت دارد.


ضمن تشکر از تلاش و کوشش‌های مجدانه ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از خداوند منان می خواهم که ما را در راه حفظ ارزش های انقلاب، اسلام و گسترش اصول اخلاقی و انسانی یاری کند.


برای شما عزیزان توفیق خدمت صادقانه، عزت و بهروزی آرزومندم.»
فرهاد رهبر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته