دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز بارش‌های شدید توام با طوفان در آمل

معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل از بیدارباش و آمادگی نیروهای ستاد مدیریت بحران این شهرستان خبر داد و گفت: نیروهای ستاد بحران آمل در آماده باش کامل قرار گرفتند.
کد خبر : 222339

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، سیدجعفر رسولی امشب در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به طوفان و بارندگی شدید پیش‌رو، اظهار داشت: از تمامی نیروهای امداد رسان و اعضای ستاد مدیریت بحران خواستاریم تا برای مقابله با طوفان و بارش شدید باران که از ساعات اولیه بامداد سه‌شنبه این شهرستان را در بر خواهد می‌گیرد، کاملاً آماده باشند.


وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران این شهرستان بر اساس اطلاعیه و اخطاریه اداره کل هواشناسی مازندران مبنی بر ورود سامانه بارشی همراه با طوفان شدید با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط برگزار شد.


رسولی با تاکید براینکه همه نیروهای امداد و نجات، مدیران و کارشناسان دستگاه‌های خدماتی در نهادهای خود به سر می‌برند و به صورت بیدارباش قرار گرفته‌اند، افزود: ضمن دریافت گزارش اقدامات پیشگیرانه بحران از اعضای این ستاد، اقدامات به موقع و کارآمد این ادارات در ساعات پس از وقوع طوفان لحاظ می‌شود.


* ظرفیت اسکان 400 مسافر بازمانده در محور هراز


دبیر کمیته امداد و نجات جمعیت هلال احمر آمل نیز با اشاره به اعلام آمادگی نیروهای امدادی این نهاد گفت: در محور هراز چهار تیم امداد به همراه دستگاه‌های خودروی سنگین در پایگاه‌های پلور، کهرود، گزنک و رینه مستقر و آماده‌باش قرار گرفتند.


جمشید نیکزاد با بیان اینکه به‌منظور ارائه خدمات به مسافران در راه مانده این محور اسکان 600 نفر برنامه‌ریزی شد، عنوان کرد: همچنین با تهیه ملزومات لازم آماده کمک به خسارت دیدگان احتمالی است.


وی یادآور شد : برای مرکز شهر نیز دو تیم در ستاد بحران هلال‌احمر مستقر شدند که در صورت اعلام امدادرسانی در محل حادثه اعزام می‌شوند.


براساس گزارش سازمان هواشناسی جبهه هوای طوفانی از ساعت 22:00 شب دوشنبه از سمت غرب وارد استان شده و با سرعت 60 الی 90 کیلومتر در ساعت از ساعت یک تا سه بامداد سه شنبه از شهرستان آمل عبور خواهد کرد.


منبع: تسنیم


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته