دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» در تجمع ضد استکباری دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی/ 7

موج اعتراض و انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» امروز هم ادامه داشته و با فریاد ضد استکباری خود به لفاظی‌ها و سخنان نسنجیده رئیس جمهوری آمریکا علیه دولت و ملت ایران پاسخ دادند.
کد خبر : 222276

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، دانشجویان، کارمندان و مجامع و تشکل های اسلامی سیاسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز هم بعد از نماز ظهر و عصر با تجمع و راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند و با صدور بیانیه این اقدام را محکوم کردند.


کارمندان و مجامع و تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با تجمع و راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند و با صدور بیانیه این اقدام را محکوم کردند.


در این مراسم که دکتر سید فضل الله موسوی نسب رئیس واحد و جمعی از اعضای هیات رئیسه واحد نیز حضور داشتند بیانیه بسیج دانشجویی به نمایندگی واحد خوانده شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون پس از گذشت 4سال از مذاکرات هسته ای با آمریکا و متحدانش معنای سخن رهبر معظم انقلاب در مورد خوشبین نبودن به مذاکره را بهتر درک می کنیم.


آمریکا و متحدانش نه تنها از عقب نشینی های گسترده ایران در موضوع هسته ای راضی نبوده که اکنون ادامه مسیر را به شرط مذاکره در مسایل امنیتی و موشکی کشانده است.


استادان، دانشجویان، کارمندان و تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد امروز بعد از نماز ظهر و عصر با تجمع و راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند و با صدور بیانیه این اقدام را محکوم کردند.


به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد امروز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در پاسخ به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا در محوطه این دانشگاه تجمع کرده و با صدور بیانیه ای حمایت قاطع خود را از انقلاب اسلامی ایران و اهداف آن ابراز کردند.



این تجمع که با سخنرانی حجت‌الاسلام مجید نصیری رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد خراسان رضوی در مسجد دانشگاه همراه بود، دکتر مهدی ملک نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد همراه با معاونان و مدیران و استادان، کارمندان و دانشجویان واحد مشهد با سردادن شعارهایی علیه سلطه گران بین المللی و استکبار جهانی از سخنان رئیس جمهور تندرو آمریکا اعلام انزجار کردند.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد نیز در واکنش به اظهارات ضد ایرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا بیانیه‌ای در این تجمع قرائت کردند.


در بخشی از این بیانیه آمده است: اکنون پس از گذشت 4 سال از مذاکرات هسته‌ای با آمریکا معنای سخن رهبر انقلاب در مورد خوشبین نبودن به مذاکره را بهتر درک می‌کنیم. ایالات متحده و متحدانش نه تنها از عقب نشینی‌های گسترده ایران در موضوع هسته‌ای راضی نبوده که اکنون ادامه مسیر را منوط به مذاکره در قبال مسائل امنیتی و موشکی می‌کنند.


ملت ایران به خوبی می‌داند، آنچه که کشور ما را در این منطقه پر از آشوب و جنگ ایمن نگه‌داشته، توان قدرتمند بازدارنده نظامی خصوصا توانمندی موشکی و نبرد با دشمنان در خارج از مرزهای ایران اسلامی است. موفقیت‌های سپاه پاسداران در جنگ با تروریست‌ها و دستیابی به فناوری پیشرفته موشکی متضمن حفظ امنیت کشور بوده و ملت ایران یکپارچه از آن حمایت می‌کند.


پاسخ سریع و صریح اخیر آقای روحانی به اظهارات ترامپ نمونه کوچکی از سیاست صحیح در قبال مستکبرین و ستمگران جهان است که باید زودتر اتفاق می‌افتاد اما دانشگاه آزاد اسلامی، با تمام قوا از سپاه و مسئولان استکبار ستیز حمایت و آمادگی خود را برای کمک به دولت در عرصه اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات مردم اعلام می دارد.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز با تجمع در محوطه دانشگاه، انزجار و استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند.
به گزارش خبرنگار آنا، دانشجویان، استادان، کارکنان و اعضای هیأت رئیسه واحد نطنز امروز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در پاسخ به سخنان نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در محوطه دانشگاه تجمع کرده و با سردادن شعارهای استکبارستیزانه «مرگ بر آمریکا» و قرائت بیانیه، بار دیگر با آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای لبیک گفتند.



این تجمع که با سخنرانی معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد نطنز همراه بود، دانشگاهیان یاوه گویی های ترامپ را محکوم کرده و حمایت قاطع خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تأکید بر نام بزرگ خلیج همیشه فارس با آرمان های امام راحل و شهدای جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق اعلام کردند.


‍در بخشی از بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز در محکومیت سخنان نابخردانه ترامپ و حمایت قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: دور جدید گزافه گویی‌های رئیس جمهور بی منطق و گستاخ آمریکا در تشدید سیاست‌های خصمانه ضد ایرانی بار دیگر چهره ظالم و خبیث او را آشکارتر کرد.


دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه های تروریستی و جنایتکار است در حالی ایران را به اقدامات بی‌ثبات کننده متهم می‌کند که رژیم های دست نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت های پیدا و پنهان آمریکا سال هاست پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری هستند.


اقدامات غیرمسئولانه آمریکا در حمایت از تروریست‌های داعشی و صهیونیست‌های غاصب، منطقه غرب آسیا را به منطقه‌ای پر آشوب تبدیل کرده است. جهان، امروز در آتش خشونت ها و فتنه‌هایی می‌سوزد که هیزم آنها را حکومت آمریکا فراهم کرده است.


ملت مجاهد ایران این حرف های تکراری و اتهامات واهی را چون همیشه پوچ و بی‌ارزش می‌داند و مسیر ایستادگی خود در حمایت از مظلومان منطقه و مبارزه با رژیم‌های جبار را ادامه خواهد داد.


ما دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز با محکوم کردن سخنان تکراری و بی‌محتوای رئیس جمهور آمریکا از پاسخ قاطع واعلام انزجارمسئولین به این گستاخی‌ها تشکر نموده و اعلام می‌داریم دولت دروغگو، فریبکار و بدعهد آمریکا در چشم مردم ایران و جهان، دیگر جایگاه خود را از دست داده است و آمریکای امروز یک آمریکای منزوی است. موج گسترده بیداری ملت‌های مبارز، پرده تزویر و ستم این رژیم مستکبر را بیش از پیش کنار زده است و در باتلاقی که برای خودش ایجاد کرده، فرو خواهد رفت.



در پی اظهارات سخیف دونالد ترامپ، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز با تجمع در این واحد دانشگاهی اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.


دانشگاهیان این واحد متشکل از اعضای هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان، دانشجویان، بسیج دانشجویی، اعضای کانون ها و انجمن های دانشجویی با شعارهای کوبنده ضمن محکوم نمودن اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.


استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو در اعتراض به سیاست های خصمانه و سخنان جمعه شب ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران در ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.


دانشگاهیان در این تجمع شعارهایی مانند «مرگ بر آمریکا» و «با ولایت زنده ایم » سر دادند و همچنین تجمع کنندگان پلاکاردهایی با محتوای «اگر برجام را پاره کند، آن را آتش می زنیم»، «از معلمان آمریکا می‌خواهیم برای آموزش تاریخ و جغرافیا وقت بیشتری بگذارند»، و «خلیج فارس همیشه فارس»، «من یک سپاهی ام» ، «آمریکا و ترامپ هیچ غلطی نمی کنند» در دست داشتند.


متن بیانیه این دانشگاه در محکومیت سخنرانی اخیر ترامپ به شرح زیر است: طنز تلخ ماجرا در این است که رئیس جمهور کشوری که در کارنامه ننگین خود؛ نخستین بمباران هسته ای جهان، حمایت ممتد از تروریسم، کودتاهای حمایتی از رژیم های دیکتاتوری و ثبات زدایی و تجزیه گرایی شیطانی در منطقه را ثبت کرده است، جنایات ارتکابی خود را به ملتی نسبت می دهد که بزرگترین منادی خلع سلاح اتمی، قدرتمندترین پیشرو مبارزه با تروریسم، با صلابت ترین مدافع حریم همه ادیان توحیدی و متعهدترین کشور به دفاع از کرامت انسانی مردم منطقه و بلکه جهان، و ثابت قدم ترین نظام در صیانت و حمایت از حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورهای پیرامون است.



تاجر «خلیج خوک ها» بداند با جعل هیچ نام برساخته ای به جای «خلیج فارس» - هرچند با ذوق زدگی دیکتاتورهای قبیله نشین منطقه همراه شده باشد - نه تنها نمی تواند تاریخ سراسر شکوه پاسداری از این دریای آسمانگون را کتمان کند بلکه با ارتکاب این حماقت، فوج فوج بر جمعیت دلسپردگان به مدافعان غیرتمند این آب و خاک یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خواهد افزود.


از این رو استادان، کارکنان، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو، بسیج اساتید شهرستان ماکو،بسیج دانشجویی شهرستان ماکو به نمایندگی از خیل عظیم دانشگاهیان و انقلابی، ضمن اعلان انزجار از این هرزه گویی ها، آمادگی قاطع خود را برای سربازی در راه آرمانهای قدسی نظام اسلامی، عمل به توصیه های ابدی پیر جماران (ره)، و برآورده کردن مطالبات و منویات مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه ای (دامت برکاته) اعلام می داریم و همه همدل و همصدا براین نکته اعتقاد راسخ داریم که چه برجام باشد یا نباشد ما از مسیر مستقیم وثابت مان که مبارزه با استکبار وحمایت از مظلومان جهان است کوتاه نمی آییم.


در پی یاوه گویی های دونالد ترامپ، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج همزمان با موج گسترده اعتراضات در ایران اسلامی با تجمع در این واحد دانشگاهی اظهارات سخیف رئیس جمهور آمریکا را محکوم کردند.


در بخشی از بیانیه صادره این جمع دانشگاهی آمده است: دور جدید گزافه گویی‌های رئیس جمهور بی منطق و گستاخ آمریکا در تشدید سیاست‌های خصمانه ضد ایرانی بار دیگر چهره ظالم وخبیث او را آشکارتر کرد.



اقدامات غیر مسئولانه آمریکا در حمایت از تروریست‌های داعشی و صهیونیست‌های غاصب، منطقه غرب آسیا را به منطقه‌ ای پر آشوب تبدیل کرده است. جهان، امروز در آتش خشونت ها و فتنه‌هایی می‌سوزد که هیزم آنها را حکومت آمریکا فراهم کرده است. ایران اسلامی همواره حافظ منافع ملت های مظلوم و از معدود کشورهای تلاشگر در جهت بازگرداندن ثبات منطقه بوده است و این متحدان شرور و خودکامه و دیکتاتور کشور آمریکا هستند که در منطقه به ثبات زدایی می پردازند. ایران مؤثرترین و کوبنده ترین مبارزات با تروریسم ساخته و پرداختۀ آمریکا در منطقه را داشته و در این راه شهدای عزیز و بزرگواری تقدیم نموده است. شرارت ها و پلیدی ها و پلشتی های رژیم خودکامه و شرور آمریکا بر هیچ کس در هیچ کجای جهان پنهان نیست.


آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی، عدم تعهد خود به موافقنامه هسته ‌ای را بار‌ها در عمل نشان داده است. اعلام عدم پایبندی ایران به برجام و تلاش برای افزایش تحریم‌های ظالمانه، غیرقابل اعتماد بودن این دولت بی‌ مسئولیت را بر تمام جهانیان آشکار کرد. تحریف نام تاریخی خلیج فارس و استفاده از عنوان های مجعول بیش از آنکه خدشه ای بر این نام باشکوه وارد کند اوج نادانی وح ماقت گویندگانش را نشان می‌دهد.


دشمنی و بغض آمریکا علیه فرزندان جان برکف ملت در نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست. از نظر استکبار این سپاه است که نقشه های غربزدگان داخلی را افشا و خنثی کرد و منطقه غرب آسیا را به گورستان آمال و آرزوهای آنان بدل کرد. دشمنان ملت ایران باید بدانند که اعضای سپاه پاسداران تک تک ملت ایران و انقلابی دیروز و امروز هستند و با اعمال تحریم و فشار اقتصادی نمی توانند مانع گسترش و نفوذ روحیه آنان که همان روحیه شهادت طلبی است شوند، چرا که اقتدار و قدرت سپاه پاسداران نشأت گرفته از ایمان راسخ و روحیه انقلابی اعضای آن است.


دانشگاهیان ر واکنش به سخنان سخیف و بی اساس رئیس جمهور آمریکا، صبح امروز مقابل سردر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا تجمع کردند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پی سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان در واکنش به این اظهارات سخیف، مقابل سردر دانشگاه تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند. در این تجمع اعتراض آمیز با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به نشانه اعتراض، پرچم آمریکا مقابل سردر دانشگاه به آتش کشیده شد .


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا با محکوم کردن سخنان ضد ایرانی ترامپ، که بیانگر ضعف دولت آمریکا از شناخت ملت ایران است، این سخنان را نشانه ی ضعف این دولت مستکبر در برابر عظمت انقلاب اسلامی می داند.


بار دیگر دولت بدنام آمریکا دستهای چدنی خود را از لاک مخملین بیرون کشید و با سخنان نسنجیده و خام خود علیه مردم ایران یورش برد. ترامپ باید بداند که جوانان ما همچون جوانان دهه اول انقلاب در مقابل دشمنان همچون یک مشت آهنین خواهند بود و هیچگاه اجازه نمی دهند که مستکبران عالم چه از آمریکای جهانخوار و هم پیمان کودک کش او رژیم غاصب صهیونیست نگاه چپ به این مرز و بوم بیندازد.


و اما خواسته ما از دولت جمهوری اسلامی جواب قاطع و دندان شکن به چنین هجمه های دولت آمریکا و تکیه بر توان داخلی برای ایستادگی در برابر بدعهدی های مستکبران عالم است. هیچ گاه در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب ساکت نخواهیم نشست و به این گفته امام سفر کرده خود ایمان داریم که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، استادان، دانشجویان، کارمندان و مجامع و تشکل های اسلامی سیاسی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز هم بعد از نماز ظهر و عصر با تجمع و راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند و با صدور بیانیه این اقدام را محکوم کردند.


شعار مرگ بر آمریکا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر طنین انداز شد.




استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با تجمع در مزار پنج از تن از شهدای گمنام دانشگاه و در اعتراض به اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.


در این تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و رهبری با قرائت بیانیه ای از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسداری از کشور اسلامی ایران قدردانی و از تحریف تاریخ در قاره کهن و خاورمیانه و استفاده از نام مجعول خلیج عربی توسط رئیس جمهور نادان و ناآگاه آمریکا اعلام انزجار و خواستار برخورد قاطع مجامع بین المللی با رفتارهای ناشایست و جنگ طلبانه ترامپ شدند.
دانشگاهیان متحد و با صدایی بلند به جهانیان پیام دادند: ایران اسلامی با وجود جوانان با ایمان و باهوش در سنگر علم و دانش ذره ای از مواضع اسلامی و انقلابی خود کوتاه نمی آید و همه بدانند تا دست یابی به اهداف بلند دینی و انقلابی تا آخر ایستاده اند و از مسئولان درخواست دارند از مجاری قانونی با هنجار شکنی بین المللی سردمداران کاخ سفید برخورد قانونی کنند.


استادان، کارمندان و دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند با تجمع و راهپیمایی و سردادن شعارهای ضد استکباری، ضد آمریکایی و صهیونیستی اعتراض خود را به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نشان دادند .



سیفی مدیر فرهنگی واحد مرند در ابتدای مراسم گفت: آمریکا باید بداند که سخنان گستاخانه رئیس‌جمهور آمریکا بر ضد ملت ایران به هیچ وجه نمی‌تواند اقتدار و عظمت این مرز و بوم اسلامی را زیرسئوال ببرد ملت ایران همیشه پشتیبان ولایت، نیروهای های انقلابی سپاه پاسداران و مدافعان حرم است و در آخر با صدور بیانیه اقدام اخیر شیطان بزرک امریکا را محکوم کرده و پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.


ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه یاوه گویی های پر تکرار ترامپ را اتهاماتی ابلهانه می دانیم و بر این باوریم که سخنان بی خردانه ترامپ بیانگر نوعی شکست سیاسی در برابر ملت شریف ایران اسلامی است.


ترامپ با حرف های نسنجیده و سخیف درباره سپاه پاسداران، این نهاد مقدس که به حق از بزرگترین سنگرهای دفاعی از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند و یاد اور کلام حکیمانه ی حضرت امام خمینی ره است که فرمودند: ای کاش من یک پاسدار بودم، بار دیگر همه ملت را در برابر اهداف شوم استکبار هوشیار و بیدار کرد تا دوباره دست دوستی به یادگاران و همسنگران هشت سال دفاع مقدس داده و با حفظ وحدت با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه اعم از اساتید، دانشجویان و کارکنان سخنان گستاخانه و وقیحانه ترامپ که مملو از دروغ و اتهامات ابلهانه و ناروا نسبت به مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی است را محکوم می نماید. و تکرار این سخنان واهی به نوعی دشمنی صریح و بغض پنهان و نهفته دشمنان ضد اسلام علیه فرزندان دلیر و جان برکف ملت ایران را ثابت کرد؛ لذا اساتید دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه هم پای سایر آحاد مردم، آمادگی خویش را در حمایت همه جانبه از دولت، اعلام داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای راه مقدس و آرمانهای شهیدان ارزشمند انقلاب را ادامه خواهند داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب