دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار سلیمانی در گفت‌وگو با آنا:

هدف اصلی مستکبران ضربه زدن به اندیشه امام خمینی(ره) است

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین گفت: پس از توافق برجام فرصتی برای آمریکا پیش آمده‌است که به بهانه‌های مختلف، برجام‌های دیگری را مطرح کنند.
کد خبر : 222242

سردار سرتیپ یعقوب سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، درباره اهانت ترامپ به مردم ایران و سپاه پاسداران اظهار کرد: 40 سال است که استکبار به سرکردگی آمریکا با اندیشه و تفکر انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) مقابله می‌کند و هدف آنها خدشه وارد کردن به اندیشه و تفکر امام راحل است.


وی ادامه داد: هدف اصلی مستکبران در دشمنی با ایران،‌ ضربه زدن به اندیشه امام خمینی (ره) است و این برای اولین‌بار نیست که یک مقام آمرکایی علیه جمهوری اسلامی ایران و نهادهای نظامی آن سخنرانی می‌کند.


دبیر ستاد اربعین سپاه و بسیج افزود: آمریکا هر روز به بهانه‌ای به جمهوری اسلامی ایران حمله می‌کند اما به لطف خدا، خون شهدا و مردمی که به ولایت و مشی سید و سالار شهیدان (ع) اعتقاد دارند، توطئه آن‌ها خنثی سده است.


سلیمانی تصریح کرد: پس از توافق برجام فرصتی برای آمریکا پیش آمده است که به بهانه‌های مختلف، برجام‌های دیگری را مطرح کنند.


وی در پاسخ به اظهارات رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا که گفته بود «برای تغییر حکومت ایران تلاش می‌کنیم» اظهار کرد: تعالی و تقویت انگیزه الهی مردم و استقلال‌خواهی کشورها با منایع استکبار هم‌خوانی ندارد به همین دلیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا همواره به دنبال تغییر حکومت جمهوری اسلامی بوده است اما آنها شناختی از مردم ایران ندارند وگرنه این حرف‌ها را نمی‌زدند.






انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب