دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر سیاری:

سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در انجام وظایف خود موفق بوده‌است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به خوبی وظایف محوله‌اش را به انجام رسانده و در آن موفق بوده است.
کد خبر : 222141

به گزارش حوزه دفاعی و امینی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: من از طرف خودم و آحاد کارکنان ولایی نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 24 مهر سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی را به همه همرزمانم در این سازمان معظم و ادارات تابعه آن تبریک می‌گویم.


فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ارتش ما یک ارتش معنویت‌محور است و این به معنی آن است که سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به‌خوبی وظایف محوله‌اش را به انجام رسانده و در آن موفق بوده است.


به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده معاون طرح و برنامه و بودجه ارتش هم به این مناسبت گفت: سازمان عقیدتی سیاسی توانسته است در سال‌های پس از تشکیل در کنار کارکنان خداجوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار موثری در ارتقای معنویت، بصیرت و ولایت‌مداری کارکنان ارتش داشته باشد.


امیر رحیم‌زاده افزود: ما اگر امروز اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را مثال‌زدنی می‌بینیم به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از عوامل موثر، برخورداری از اعتقادات دینی و ارزش‌های متعالی اسلامی است که این سازمان توانسته به حول و قوه الهی در این بُعد فعالیت بسیاری خوبی از خود نشان بدهد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته