دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1394 - 12:29
حجت الاسلام و المسلمین دکتر جمال زاده :

اعتدال شعار پیامبران از آدم تا خاتم بوده است

حجت الاسلام والمسلمین جمال زاده گفت: اگر امروز کسی بخواهد وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی را هدف قرار دهد بر خلاف مسیر امام و شهدا حرکت می‌کند.
کد خبر : 22212

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالرضا جمال زاده نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در همایش امام شهدا، همدلی و همزبانی در جمع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران شهر اهرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم گفت : جامعه ای که گرفتار افراط و تفریط شود، جامعه پویا و معتدلی نیست که بتواند خود را به آن مقصد و هدفی که دارد برساند.
وی یادآورشد: اگر بخواهیم راه شهدا را ادامه دهیم، باید فرهنگ شهادت را نهادینه و به وصیتنامه های شهدا عمل کنیم و در این مسیر گام برداریم ، چون که راه شهدا راه پیچیده ای نیست.
حجت الاسلام والمسلمین جمال زاده در ادامه افزود: شهدا حرکتشان دو ویژگی خاص داشته است که یکی آگاهی و بصیرت نسبت به دین و اهل بیت و رهبر خود بود و دیگر اینکه در راه خدا قدم گذاشتند.








جامعه ای که گرفتار افراط و تفریط شود، جامعه پویا و معتدلی نیست که بتواند خود را به آن مقصد و هدفی که دارد برساند.

وی با تأکید بر اینکه اگر امروز شعار دولت اعتدال است ، بیان داشت : این شعار دولت نیست ، بلکه این شعار پیامبران از آدم تا خاتم بوده و انسانها را به میانه روی و اعتدال در تمام مراحل زندگیشان دعوت می کردند.
نماینده تام الاختیار رییس دانشگاه آزاد اسلامی در استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد خاطر نشان کرد: پیام دیگر شهدا ، این است که نگذارید بیگانگان در فرهنگ دینی و اخلاقی ما نفوذ کنند و مسیر دینی و اخلاقی از ما ستانده شود .
وی ادامه داد: شهدا به دنبال احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بودند.
نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در استانهای فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد : نکته دیگری که همیشه شهدا و امام شهدا آن را تذکر می دادند این بود که بصیرت داشته باشیم و دست های دشمنان را از پشت تمام صحنه ها شناسایی و توطئه های استکبار را خنثی کنیم.
جمال زاده ادامه داد: اگر امروز کسی بخواهد وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی را هدف قرار دهد بر خلاف مسیر امام و شهدا حرکت می کند.
نماینده ریاست دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد : باید از اختلاف بین احزاب و گروهها پرهیز کنیم ، چون امام منشور برادری و روحانیت را مطرح کردند و خواست که همه انسانها از چپ و راست با همدیگر دوست و برادر باشند.
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همواره تلاشش این بوده که در خدمت خانواده های معظم شاهد، انقلاب اسلامی و فرهنگ اصیل ایرانی باشد، گفت : بزرگداشت شهدا، علما و مفاخر شهرهایی که دانشگاه آزاد در آن فعالیت دارد ، جزء رسالت فرهنگی این دانشگاه است که می بایست در دستور کار قرار گیرد.
آماده چاپ قرآن رمزدار آیت الله معتقد اهرمی هستیم


وی گفت:آمادگی کامل داریم که قرآن رمزدار آیت الله معتقد اهرمی از مفاخر این شهر را به عنوان یک طرح فرهنگی ماندگار به چاپ برسانیم.
دکتر جمال زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم نیازمند توسعه بیشتری است تا بتواند عضو هیات علمی جذب نماید و این امر را جزء برنامه های اساسی این دانشگاه قرار دهند و در درجه اول نیز جذب افراد بومی در ساختار هیات علمی که شایستگی آن را داشته باشند می بایست مدنظر قرار گیرد.


جمال زاده خواستار توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم شد و بیان داشت : با توجه به ظرفیت های شغلی منطقه افزایش یابد و این امر با کار کارشناسی و شور و مشورت از مسئولان محلی و نخبگان صورت پذیرد .


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد اهرم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته