دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سیامک نعمتی:

می‌توانیم 4 بار دروازه الهلال را باز کنیم/ ایرانی ثابت کرده توانایی انجام کارهای سخت را دارد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همان‌طور که الهلال توانست چهار بار دروازه ما را باز کند ما هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
کد خبر : 222095

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصاف این تیم مقابل الهلال دربازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت:« بازی با الهلال شاید مهمترین بازی پرسپولیس طی یک سال اخیر باشد.شاید این جمله که این بازی بازی مرگ و زندگی است کلیشه‌ای باشد اما واقعا در این بازی این شرایط را داریم. راه سوم دیگری هم مقابل ما قرار ندارد . باید برای زنده ماندن بجنگیم. »


وی‌ادامه‌داد: «البته کار ما خیلی سخت است . جبران 4 گلی که در بازی رفت خوردیم مشکل است اما غیر ممکن نیست. همان‌طور که الهلال توانست چهار بار دروازه ما را باز کند ما هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم. البته آنها در بازی فردا بسته بازی خواهند کرد که همین موضوع کار ما را برای رسیدن به دروازه سخت می‌کند.»


هافبک پرسپولیس ادامه داد: «ما پرسپولیس ایران هستیم و ایرانی هم ثابت کرده توانایی انجام سخت‌ترین کار ها را دارد. امیدوارم بچه‌ها فردا شب سرحال باشند تا هم بتوانیم نتیجه بازی رفت را جبران کنیم و هم اینکه به فینال رقابت ها صعود کنیم.»


نعمتی در ادامه در خصوص اینکه بعد از این بازی پرسپولیس دو بازی سخت مقابل نفت طلاییه د‌ر جام حذفی و استقلال تهران در لیگ برتر دارد گفت:« فعلا به این دو بازی فکر نمی‌کنیم. تمام هدفمان بازی با الهلال است . باید این قلعه‌را فتح کنیم بعد به فکر فتح‌دیگر قلعه‌ها باشیم.»


این بازیکن که در بازی با استقلال خوزستان یکی از بازیکنان ثابت برانکو بود ادامه داد:« چون این بازی قبل از بازی با الهلال برگزار می‌شد برای ما اهمیت زیادی داشت از این رو تمام تلاش خود را کردیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم تا با روحیه خوب برای بازی با الهلال آماده شویم. در این بازی سه گل زدیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم تعداد‌گل‌های زده ما بیشتر هم می شد.»


وی شرایط پرسپولیس را در آستانه بازی با الهلال خوب توصیف کرد و گفت:« شرایط تیم خیلی خوب است. بازی که ما مقابل استقلال خوزستان انجام دادیم نشان داد که ما تا چه اندازه آماده هستیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته