دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1396 - 13:06

آغاز اجرای «نذار این خواب تعبیر بشه» با تخفیف 20 درصدی

نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری با تخفیف 20 درصدی روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 222080

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصیری در دو روز نخشت اجرایش که مصادف با سه شنبه و چهارشنبه 25 و 26 مهر ماه می‌شود، با تخفیف 20 درصدی در تالار سایه به صحنه می‌رود.


نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» با تهیه کنندگی گروه هنرهای نمایشی روایت فتح و با نگاهی متفاوت وقایع جنگ تحمیلی و تاثیرات اجتماعی آن را بر روی سه زوج جوان بررسی می‌کند و با لحنی ساده، بی‌پیرایه و البته عمیق و واقعی، تاثیر جنگ بر آدم‌های آن زمان را بازگو می‌کند.


نمایش «نذار این خواب تعبیر بشه» با بازی بهرام تشکر، ترانه کوهستانی، فریبا امینیان، رضا جوشنی و بهروز پناهنده از 25 مهر هر شب ساعت 18 در تالار سایه میزبان علاقه‌مندان به تئاتر است.


گفتنی است نمایشنامه «نذار این خواب تعبیر بشه» منتشر شده و در چندین مسابقه نمایشنامه‌نویسی نیز به عنوان اثر برگزیده انتخاب و معرفی شده‌ است.


لازم به ذکر است پیش از این از مهدی نصیری نمایش های «اگر مرد کوچولویی پیدا می‌شد که می‌خندید»، «پرسه‌های زن راوی از رود تا رونیز» و «گانتلت» نیز در مقاطع مختلف به روی صحنه رفته است.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می‌توانند به آدرس اینترنتی سایت تیوال مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته